Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Relatie met Tom? Of toch niet?

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:18

360

1

168



Relatie met Tom? Of toch niet?

Verbaast kijk je Tom aan. Heeft hij nou net gevraagd of jij zijn vriendin wil worden? Je kijkt Tom met grote ogen aan. 'Maar.. Natuurlijk wil ik dat!', roep je. Tom kijkt je glimlachend aan. 'Maar Kaulitz, dan moet je nu 1ding beloven', zeg je. Vragend kijkt Tom je aan. 'En dat is?', vraagt hij. 'Dat je nu naar huis gaat want ik wil chips met cola hebben xd', roep je uit. Tom begint te grijnzen. Tom gaat weer achter het stuur zitten en start weer de motor. Die draait en hij pakt je hand. Zo rijden jullie naar huis.



Daar aangekomen zien jullie dat de rest nu ook al thuis is. Tom stapt uit en trekt jou deur open, net op het moment dat jij hem open wil doen, dus val je recht in Tom zijn armen. Lachend kijk je omhoog, recht in Tom's mooie bruine ogen. Hij houd je nogsteeds vast, als hij de deur dichtdoet en op slot. Met jou in zijn armen, loopt hij naar de deur toe en aangezien Tom eigenlijk geen handen overheeft om jou sleutel te pakken bel jij aan. Een vragende Georg doet de deur open. 'Wat zijn jullie ooit aan het doen?', roept hij uit. 'Leggen we zo wel uit', zegt Tom. Jullie lopen naar binnen en Tom zet je dan eindelijk neer. Je loopt de woonkamer in en gaat op de bank zitten. Tom komt naast je zitten en trekt je bovenop hem. 'HOO rustig Tommie', zeg je terwijl je hem een plagende tik op zijn neus verkoopt. Tom kijkt je lachend aan. 'Wat hebben jullie eigenlijk uitgevreten?', vraagt Bill nieuwschierig. 'We gingen eerst naar de McDonalds om te ontbijten', zeg je. 'En toen gingen we nog een rondje rijden met de auto', zegt Tom. 'EN toen vroeg Tom mij verkering', ga je verder. 'EN zij zei ja', vult Tom jou weer aan. De jongens kijken jullie vol ongeloof aan. 'Wat?', vraag je. 'Goh en dan te bedenken dat dit door mij komt', zegt Gustav opeens. Bill kijkt hem vreemd aan. 'Door jou?', vraagt hij. 'JAA ik heb ervoor gezorgt dan Tom en Daniella het goed gingen maken', zegt Gustav.


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:39:
LEVE DE OH ZO HEILIGE GUSTAV!

*Gaat naar volgende*