Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Chipjes en cola verslaafde xD

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:19

432

1

183



Chipjes en cola verslaafde xD

Je springt bovenop Gustav en knuffeld hem helemaal plat.. 'Dankje dankje dankje', roep je. Opeens laat je Gustav los en ren je naar de keuken. Verbaast komen Bill, Gustav en Georg achter je aan. 'What the hell, ben jij nu aan het doen?', vragen ze, terwijl jij alle kasjes opentrekt. 'Chips en cola zoeken', mompel je, terwijl je verder zoekt. 'HEBBES', gil je keihard, als je de chips en cola heb gevonden. Je neemt de fles en de zak mee naar de woonkamer en ploft neer in een stoel. Je scheurt de zak open en propt 1hand vol chips in 1keer in je mond. 'Zo, past het?', vraagt Bill sarcastisch. 'jahoor', zeg je, als je alles heb doorgeslikt.. Niet veel later nemen de jongens je idee over. Op de grond ligt allemaal chips omdat het niet in hun mond paste. Jij vind het helemaal geweldig om te zien. En de jongens ergeren zich er een beetje aan. Een beetje chagrijnig kijken ze je aan, waardoor je in de lach schiet. 'Wat nou?', roept Gustav chagrijnig. Je moet nog veel harder lachen. De jongens zijn nu nog veel chagrijniger. Je komt haast niet meer bij van het lachen. Als je uiteindelijk uitgelachen bent kijken de jongens je boos aan. 'Wat is er?' vraag je met een schijnheilig engelen gezicht. 'Ja. Wat zou er nou aan de hand zijn?' zegt Bill sarcastisch.'Ik zou het echt niet weten', zeg je nogsteeds schijnheilig. Je ziet dat Tom boos word. Maar eigelijk vind je het alleen maar nog grappiger. Je hebt moeite om je lach in te houden. En dat lukt je ook niet. Het is een wonder dat Tom nog geen commentaar gaf. Maar dat zal geloof je ook niet lang meer duren. Hikkend van de lach val je op de grond. Tom is nu echt boos aan het worden. 'STOPPEN MET LACHEN', schreeuwt Tom woest. Jahoor, daar heb je het al. Je wist al dat het niet lang ging duren voordat hij wat zei. Je moest nog meer lachen. Maar eigelijk durfte je dat niet meer. Toch had je een grote grijns op je gezicht, die Tom nog veel kwader deed maken, teminste, voor zover het nog kon. 'HOUD JE BEK STOMME HOER!', schreeuwde Tom kwaad. Oke. Dat had hij juist niet moeten zeggen. 'NEE, EN JIJ KAN WEL ALLES ZEGGEN, VUILE FLIKKER!', roep je terug. Je buigt je naar de tafel en pakt de afstandsbediening. 'STOMME SNOL! IK PRAAT TEGEN JE. ACHTERLIJK KUTWIJF!', roept Tom weer. Je houd de afstandsbediening boven je hoofd en slaat hem zo - poef- op Toms hoofd. 'RAAK', gil je. ''


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:40:
MIS!

*Gaat naar volgende*