Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Tom is Boos xD

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:20

410

1

180



Tom is Boos xD

Tom kijkt je woest aan. 'Waarom?, waarom deed je dat?', sist hij. Zijn ogen spuiten zowat vuur. Hij is nu echt boos. 'Waarom word jij boos als ik lach?', vraag je uitdagend. Eigenlijk heb je best wel spijt van dat je dat gedaan heb.. Maar nu sorry zeggen, dat durf je niet. Wat moeten ze wel niet van je denken. Oke, Tom vroeg er zelf om. Je staat op en wil naar boven lopen. 'Wat ga je doen?', vraagt Georg. 'Naar boven en waag het niet me te volgen want ik wil ALLEEN zijn', zeg je. Je loopt naar boven. Schijnbaar maakte je indruk. Niemand volgt je. Teminste nog niet. Aangekomen in je kamer ga je in de vensterbank zitten. EIgelijk wist je het al. Tom en jij moesten ooit weer ruzie krijgen. Als het vandaag niet was, dan was het morgen wel weer. Nu haat je hem echt, maar het uitmaken kan je niet. Daarvoor houd je nog teveel van hem. Waarom is Liefde zo moeilijk? WAAROM? Met je vuisten sla je tegen de muur. AU! Klote muur. Het leven is zo oneerlijk. Je ouders zijn gescheiden. Met allebei geen contact meer en nu woon je bij GEorg en de jongens zijn er meestal ook en misschien wonen ze hier zelfs wel.. Je weet het gewoon allemaal niet meer. En nu heeft Tom een hekel aan je. Terwijl hij er om vroeg en hij zo achterlijk begint te doen tgen jou. Opeens klopt er iemand op de deur. 'NEE!', roep je. Je wist dat er iemand aan zou komen. 'Alsjeblieft Daniella, doe die deur open en laat me binnen. We moeten praten!', roept Tom van de andere kant. 'IK GA NIET PRATEN. PRAAT MAAR TEGEN IEMAND ANDERS. EN WÉ KUNNEN NIET PRATEN WANT JIJ WIL ALLEEN MAAR PRATEN. DOEG TOM', schreeuw je. 'Alsjeblieft, doe die deur open', smeekt Tom. 'Smeek je me nu?', vraag je spottend. 'Ja, ik wil je zien. Je in mijn armen sluiten. Je zoenen', zegt Tom zacht. Je loopt naar de deur en doet hem van het slot. Meteen loop je weer terug. Je gaat weer zitten en binnen no time staat Tom voor je. 'Wat moet je Kaulitz?', vraag je verveel. 'Uitpraten', zegt TOm. Hij pakt een stoel en gaat tegenover je zitten. 'Alsjeblieft, Daniella, wees niet zo koppig en eigenwijs. Please maak het goed met me. Het spijt me. Ik had niet zo moeten reageren', zegt Tom terwijl hij met zijn vingers frummeld..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:41:
Och, het komt wel goedddd

*Gaat naar volgende*