Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Welcome Home [10/10] » 1. Proloog

Welcome Home [10/10]

8 aug 2010 - 15:18

196

6

504



1. Proloog

De wind sneed in mijn huid, echt het was niet meer te houden. Ik stopte mijn handen diep in mijn broekzakken zodat ze het iets warmer zouden hebben, wat natuurlijk niet echt veel hielp.
Met mijn tanden trok ik mijn sjaal wat hoger zodat die over mijn neus kwam, want die voelde ijskoud aan.
Het zweet dat nog op mijn voorhoofd lag voelde bevroren aan. Ik had me moeten wassen na ons optreden, voor ik vertrok.
Mijn dikke jas was niets tegen deze kou. Waarom moet het net deze winter hier in Duitsland zo koud zijn? Waarom nu? Kon de natuur niet even wachten? Ja, ja ik weet het, niemand kan beslissen wat de natuur doet, maar het zou wel even leuk zijn moest de natuur wachten met zou koud te zijn. Als hij nu eens twee maanden had gewacht, had ik er geen last meer van gehad.
Mijn cowboy boots hingen ondertussen vol sneeuw. Gelukkig was dat een winterexemplaar, anders waren mijn voeten er nu al afgevroren.
Telkens als ik een zucht liet, verscheen er een wolkje voor mijn gezicht. Dat deed me zo denken aan vorige winter.
Die dagen waren de zon voor de sneeuwstorm.


Reacties:

1 2

Reactiongirl
Reactiongirl zei op 9 okt 2010 - 19:03:
Die dagen waren de zon voor de sneeuwstorm.


Dit vind ik erg diep...
Ga snel verder lezen


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 9 aug 2010 - 17:56:
Parapapapa, ikhoudvanjou<3


YarahartBill
YarahartBill zei op 8 aug 2010 - 17:25:
Weetje,
toen ik jou berichtje in me gastenboek kreeg dacht ik echt:
wtf! Ben ik dat verhaal aan het volgen?? o.O
Dus ik denken en denken (me hersenen deden heel auw!) maar kwam er maar niet op. Dus ik klik op de link. Zie ik de beschrijving en toen was het zo van: Dit verhaal WIL ik volgen!!

En dat is ook zo!
Want het is nu al mooi en prachtig!

Snel verder!!

xxxxx. <33


neversay
neversay zei op 8 aug 2010 - 15:51:
Dit is mooi, echt heel mooi <3
Ik wil meer!
Heel veel meer!
Want ik hou van jou verzinsels <3

Xxx,


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 8 aug 2010 - 15:39:
Omg, ikkan niet wachten op meer :d<3 ik vind het spannend. weetniet waarom maar gewoon