Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Two-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

8 aug 2010 - 15:46

214

3

173



Deadly Obsessions -Part Two-

Ik keek Bill aan. We zaten voor de tv en hij pulkte aan zijn korstjes van een wondje, hij viel tijdens het skaten op het betonnen wegdek en schaaften zijn knie. Hij leek geen pijn te hebben maar begon heel hard te lachen, terwijl er een bloed straal uitkwam. Ik rende meteen naar hem toe en hielp van aan de kant, misschien kwam er wel een auto aan? Ik knielde voor hem neer en bekeek de wond. Hij zei niks en staarde maar naar zijn knie met een grote grijns. Het maakte me bang, die blik in zijn ogen. Alsof hij ervan genoot! Alsof hij zijn eigen bloed heel intressant vind. Ik zei dat we beter naar huis konden gaan maar hij was eigenwijs en wou blijven zitten. Nu zitten we op de bank tv te kijken en hij pulkt aan zijn korstjes. 'Afblijven' zeg ik geírriteerd en sla zijn hand weg. Hij kijkt me boos aan en pulkt daarna weer door. "Afblijven!" weer sla ik zijn hand weg en hij slaat mij terug met zijn vuist. "Au! Bill!" Ik kijk naar de rode plek op mijn onderarm en hij begint te grijnzen. Weer die blik dat hij geniet van mijn pijn. Het maakt me bang en ik loop maar naar de keuken.


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 8 aug 2010 - 18:26:
meeer


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 8 aug 2010 - 16:12:
waarom zo kort ! XD! dat is zo oneerlijk. en je schrijft echt mooi O__O!
ik wil meer.


jorinloveth
jorinloveth zei op 8 aug 2010 - 15:50:
meer