Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Uitpraten of niet?

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:20

350

1

186



Uitpraten of niet?

'Nee, dat had je inderdaad niet moeten doen, nee', ratel je. 'Daniella wil je het me alsjeblieft vergeven?', vraagt Tom. 'Ik weet het niet Tom..', stamel je. 'Alsjeblieft?'. 'Tom..ik weet het echt niet' 'Maar ik hou van je'. 'Ik haat je nu Tom..' 'Maak je het uit?' 'Nee, dat kan ik niet. Ik haat je, nu dan teminste. Maar ik hou ook nog van je' 'Vergeef het me dan!' Je begint te huilen. 'Ik weet het echt niet meer Tom..' Tom spreid zijn armen en maakt een teken, dat je bij hem moet gaan zitten. Je staat op en laat je op Tom zijn schoot neer ploffen. Vrijwel meteen slaat hij zijn armen om je heen. 'Ik hou van je', zucht hij. Je kijkt hem in zijn ogen aan.'Meen je dat?', vraag je. 'Ja dat meen ik. Ik heb nog nooit zo van iemand gehouden. En zal ook nooit mer van iemand zo houden', zegt Tom blozend. 'Tom..?' 'Ja?' 'Ik hou van je..' 'Ik ook van jou Daniella, ik ook van jou' 'Tom.. Het spijt me' 'Mij ook meisje, mij ook' 'Tom?' 'Ja?' 'Is het weer goed??' 'Daniella?' 'Ja?' 'Het is weer goed'. Je omhelst Tom en hij jou. Je voelt gewoon dat hij aan het glimlachen is. Dit is nou echte liefde. Als er problemen zijn, los het samen op. Niet alleen. Ga een ander achterna als die wegloopt. Ookal wil die alleen zijn. Ga dan niet meteen maar wacht. Geef om elkaar.



'Tom?', vraag je. 'Jaa?' 'Ik heb het koud' Jullie zitten samen op de bank tv te kijken met de rest. Tom doet zijn vest open. 'Kom maar' Je kruipt in zijn vest en hij doet die dicht. 'Nog koud?' 'IEts minder al'.. Tom geeft je een kusje op je kruin. Je glimlacht. 'Meisje, ben je moe?', fluisterd Tom in je oor.. 'Ja, nogal'.. 'Ga maar slapen. Als ik naar bed ga maak ik je wel wakker' 'Maar ik wil niet alleen naar bed..' 'Blijf hier maar. Leun maar tegen mij aan' 'Tom?' 'Ja?' 'Ik hou van je' en met een tevreden gevoel val je in slaap.


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:43:
Ik wil Gustav! *Gaat stampen als klein kind* Als Daniella bij Tom mag, mag ik bij Gustav!

*Gaat naar volgende*