Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Three-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

8 aug 2010 - 19:32

213

2

146



Deadly Obsessions -Part Three-

In de keuken pakte ik een glas en de cola fles uit de koelkast. Ik schonk het glas tot de rand vol en toen hoorde ik gekraak achter me, meteen draaide ik me om en keek in de ogen van mijn broertje. Hij grijnsde en pakte mijn arm vast. 'Laat me is kijken naar je rode plek' zei hij op een manier alsof hij ervan genoot. Ik trok me los maar stootte met mijn elleboog mijn glas cola om. Het glas spatten stuk en Bill duwde mij opzij. 'Laat mij dat maar op ruimen' zuchte hij en pakte met zijn blote handen het glas vast. 'Bill! gek niet met je blote handen doen' zei ik geschrokken en keek met grote ogen naar een straaltje bloed dat over zijn vinger liep, hij keek er gefascineerd naar. 'Kom ik maak die wond schoon' zei ik en pakte een zakdoek. 'Neeeee!' schreeuwde Bill en trok zich los. Ik keek hem geschrokken aan. Hij genoot weer van zijn bloed! 'Laat me met rust' bromde hij. Met zijn tong likte hij zijn bloed op en keek me toen aan. 'zie je het is al opgelost' daarna liep hij weer naar de woonkamer en ik bleef versteend in de keuken staan. Hij likte gewoon zijn eigen bloed op!


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 8 aug 2010 - 19:38:
verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
en mssn grotere stukken?


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 8 aug 2010 - 19:38:
jullie zijn stout om het zo kort te schrijven foeiii! :3
snel meer hihi