Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » LiebeDich Tom

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:26

216

1

151



LiebeDich Tom

Waar de jongens het over hebben gehad terwijl je sliep? Je heb geen idee.. Je weet wel dat je wakker word van iemand die je voorzichtig optild. 'hmm', kreun je. 'Schatje? Ben je wakker?' 'Hmm, ja' 'Oke open je ogen eventjes.' Je opent je ogen even en kijkt in Tom zijn bruine ogen. 'Tom?' 'Ja?' 'Ik vind je lief' 'Ik jou ook'. Hij is bezig met je uit te kleden. 'Meisje?' 'hmm?' 'Wil je even meewerken?' Je doet je armen omhoog en Tom doet je shirt uit. Dan je bh en doet een shirt van hem bij jou aan. Hij maakt je broek los en je tilt je heupen op. Hij doet je broek uit en legt je weer neer. Dan kleed hij zichzelf ook uit en komt naast je liggen. Je schuift dichter naar hem toe en voelt zijn ademhaling in je nek. 'Truste schatje' 'Truste meisje' Je oogleden worden zwaar en je valt in slaap.



- volgende ochtend-



Je voelt iets aan je neus kriebelen. 'hmm' 'Schatje?' 'hmm' Nog meer gekriebel. 'HMM' Vermoeid open je een oog. 'Tohom' 'Jaa?' 'Stoppen..' Hij stopt met kriebelen. Trekt je shirt wat omhoog en kriebeld met zijn vingertoppen over jou buik heen. 'Tom?' 'Jhaa' 'Ik hou van jou'.. Tom lacht. 'I ok van jou'.. Je geniet van zijn aanraking.


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:44:
... Wat schattiggg

*Gaat naar volgende*