Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Tom houdt echt van je!

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:27

336

1

213



Tom houdt echt van je!

Opeens stopt Tom. 'Hmm, Tom waarom stop je?' 'Omdat we gaan eten..' Je moet lachen. Tom+eten=verslaving . Je loopt achter Tom aan, die ondertussen al beneden aan het eten is. 'Zo verslaafde, laat je nog wat voor mij over of niet?' Tom kijkt je grijnzend aan. 'Natuurlijk mevrouw' Lachend ga je zitten en pak je ook een broodje. Na dat broodje heb je geen honger meer dus schuif je je bord van je af. 'Zeg zusje, je eet wel genoeg he?', vraagt Georg. 'Ja, ik heb alleen geen honger meer', zeg je. Georg kijkt je vreemd aan. 'Geen honger meer? Normaal heb je altijd honger..' Niet begrijpend kijkt hij je aan. 'Nu dus niet' een beetje beledigd loop je naar boven. Vrijwel meteen komt Tom achter je aan. 'Hee meisje, wat is er?' 'Het is gewoon, Georg zit zich aldoor maar met mijn leven te bemoeien. Ik heb geen honger en hij denkt meteen weer dat ik anorexia heb. Ik word daar zo moe van. Waarom kan hij het verleden niet achter zich laten? Ik heb dat toch ook gedaan?' Tom slaat zijn arm om je heen. 'Voor Georg is het gewoon anders dan voor jou. Jij heb het zelf meegemaakt en Georg was iemand die in jou omgeving rondliep.' 'Maar Tom, jij bent ook zo iemand. En jij doet ook niet zo' Tom kijkt je aan. 'Ik ben je vriend. GEorg is jou broer. Dat is toch wat anders' Boos kijk je hem aan. 'Nee Tom, dat is niet anders. Jullie lopen 24/7 langs me. Houden me alle4 24/7 in de gaten. Ik heb het een plek kunnen geven. Kirsten heeft het een plek kunnen geven. Iedereen behalve Georg. Het is al 4jaar geleden dat dat gebeurde!' 'Dat weet ik meisje, maar Georg heeft gewoon moeite om het te verwerken. Hij is bang dat het weer opnieuw begint. Hij wil niet dat je weer ziek word. Hij wil dat je gezond blijft en praat over je gevoelens.' JE kijkt Tom aan. 'Hij wil wel meer' 'Zoals?' '


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:45:
Ja, zoals?

*Gaat naar volgende*