Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Five-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

8 aug 2010 - 21:41

228

1

145



Deadly Obsessions -Part Five-

‘ik laat je ook niet dood gaan’ zegt hij grinnikend en begint dan te zappen. Mijn hartslag stijgt en mijn ademhaling gaat sneller en sneller. Wat is dit? Waar is mijn oude Bill? Ik weer niet waar ik nu heen moet gaan snel ren ik naar boven. Mijn slaapkamer in. Met mijn handen in mijn haar blijf ik staan. Wat moet ik doen? Waar moet ik heen? De vragen blijven door mijn hoofd spoken. Ik pak snel mijn mobiel uit me broekzak en bel mama op. ‘Hallo Tom lieverd leuk dat je belt’ hoor ik haar vertrouwde stem aan de andere kant van de lijn. ‘Mam! Godzijdank neem je op! Bill is gek geworden, hij wilt mij verdrinken in het bad’ zeg ik snel en wacht haar reactie af. ‘huh? Bill zou zoiets nooit zeggen, Tom je kijkt echt te veel tv’ ik kijkt angstig om me heen ‘nee mam je móét me geloven! Bill wilt mij dood hebben’ ik hoor haar zuchten ze wilt me dus duidelijk niet geloven en vindt weer dat ik me aanstel. ‘Tom doe is normaal. Laat mij niet zo schrikken’ zegt ze nu geïrriteerd. ‘Mam, Bill is verandert en kom morgen zelf maar kijken. Hij kickt op zijn bloed en de pijn van anderen’ we spreken af, morgen om half 3 hier. Ik hang op en ga op mijn bed zitten.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 8 aug 2010 - 23:01:
nice, meer!
en langere stukken