Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Deel 20 xD

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:31

252

1

153



Deel 20 xD

Langzaam word je wakker door een vreemd, maar aangename geur die je neus binnendringt. Je opent je ogen en ziet dat Tom met croissants de kamer binnen loopt. Lief kijk je hem aan.. 'Hee moppie..', zegt Tom. 'Hee schatje'.. Tom glimlacht naar je. 'Tom?''Ja?' 'Weetje wie er zaterdag komt?' 'Nee' 'Kirsten' Met een Engelen gezichtje kijk ik hem aan. 'Is dat die ene van 2maanden geleden?' Hevig knik ik. 'Ja' 'Ooh gott'.. schijnheilig kijk ik he aan. 'Wat is er Tommie?' 'Nou wat jullie vorige keer flikte, Oh My Gott'



Flasback 3maanden terug



'Kirsten, wakker worden', zeg ik zachtjes. 'Hmm, ja is goed', mompeld Kirsten moe, 'Hoelaat is het eigenlijk?' '9uur ' 'WAAT zo vroeg?'Ik knik.. 'Heb je dat dan niet over voor ons plannetje?' Kirsten is meteen klaarwakker. 'Ja natuurlijk wel!' 'Mooizo. Maar dan moet je nu wel opstaan!' Kirsten staat snel op en jullie lopen met jullie oogpotlood in jullie handen naar Tom zijn kamer. Zachtjes openen jullie die deur en zien dat Tom nog slaapt. Op jullie tenen lopen jullie naar hem toe en beginnen zachtjes op zijn gezicht te tekenen. Als jullie klaar zijn loop jij terug naar jullie kamer en pakt het fototoestel. Maken snel een foto en halen dan en beker ijskoud water die jullie over hem heen gooien. Tom is meteen klaar wakker en rent kwaad achter jullie aan. Jullie rennen jullie kamer binnen en doen de deur opslot. Tom vliegt ertegen aan en begint erop te rammen. Tot grote ergenis van Bill, Gustav en Georg..



Einde Flashback


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:47:
WHAAHAHAHAH!

*Gaat naar volgende*