Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Six-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

9 aug 2010 - 6:42

206

1

187



Deadly Obsessions -Part Six-

De volgende morgen werd ik wakker en keek slaapdronken om me heen. Gelukkig leefde ik nog en gelukkig lag ik nog gewoon in mijn eigen bed. Zachtjes stapte ik mijn bed uit en opende de deur van mijn slaapkamer. Het was stil en ik hoorde beneden de tv zachtjes aan staan. Vanuit de keuken hoorde ik gerommel en ik sloop de trap af. Op mijn hoeden voor Bill. Toen ik in de keuken stond schraapte ik mijn keel. Meteen draaide Bill zich om en stond met een groot broodmes in zijn hand. ‘Goedemorgen Tom’ zei hij vrolijk. ik gaf een kreet ‘Wat doe jij met dat mes?’ hij keek naar het mes in zijn handen en toen weer naar mij. ‘oh broodjes open snijden, wil jij er ook eentje?’ het verbaasde me dat hij zo aardig was. Normaal was hij stil en keek hij moordlustig uit zijn ogen. Maar nu had hij zijn normale ik weer. ‘euh.. ja ja lekker’ stamelde ik en schoof aan de keukentafel. ‘Ziezo heerlijke nét gebakken broodjes door mij’ zei hij vrolijk en presenteerde mij twee broodjes op een bord. Ik keek hem aan en glimlachte ‘dankjewel’ ‘ach.. graag gedaan hoor.’ Ik smulde van de broodjes, ze waren écht lekker!


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 9 aug 2010 - 10:55:
Je kan ook gewoon de andere stukjes aan elkaar plakken XD!
weetje maar ik vind het echt cool dadelijk zit er iets in die broodjes O.x