Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Seven-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

9 aug 2010 - 6:44

201

1

137



Deadly Obsessions -Part Seven-

Het was half 3, Bill was de deur uitgegaan zonder wat te zeggen. Mam zou elk moment komen en ik zou haar dan ook de harde waarheid vertellen. Bill was niet een engeltje maar het duiveltje! Ik wist ook niet of ik nu overdreef, maar als iemand je recht in je gezicht zegt dat hij jou zou willen verdrinken dan is het vast meenis. Plots ging de bel en ik sprong op van de bank. Meteen deed ik de deur open en daar stond mam. Ze keek me aan met een glimlach en gaf me een knuffel ‘lieverd, alles goed?’ ze liep door naar binnen en hing haar jas op aan de kapstok. ‘hey mam, ja goed hoor min dat Bill mij wilt vermoorden!!! En met jou?’ zei ik met een dikke nadruk op vermoorden. Ze zuchten en keek me aan. ‘Tom begin je daar nu alweer over?’ ik pakte een twee kopjes uit de kast en zetten de waterkoker aan. ‘Ja mam, waarom kom je anders hier naar toe?’ zei ik en trok een raar gezicht. ‘nou ik dacht meer dat ik mijn zonen weer zou zien’ ik begin kei hard te lachen en ze kijkt me niet begrijpend aan.


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 9 aug 2010 - 10:59:
Leeeeuk :'D snel de rest lezen.