Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Nine-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

9 aug 2010 - 6:48

189

0

162



Deadly Obsessions -Part Nine-

Ik was verbaasd om haar reactie. Waarom deed Bill plots zo? Een verassing? En daarom doet hij zo tja… vaag?
Zodra mam de deur uit was en we haar vanuit het raam uitzwaaide keek Bill me aan. ‘Jij maakt je echt zorgen hé’ ik knikte en stond op. ‘Tom ik ben misschien de laatste dagen niet zo helder maar ik zit gewoon in een soort dip. En het spijt me echt als ik je bang maak of bezorgt maak, ik bedoel het niet zo’ Bill’s woorden snijden in mij, hij heeft me geraakt en ik knik ‘Sorry dat ik meteen mam erbij haal, maar ik wist echt niet wat ik met je aan moet’ Bill glimlacht en geeft me dan een knuffel. ‘wil je me echt verdrinken?’ vraag ik voorzichtig en hij kijkt me aan. ‘Tom! Jij bent mijn bloedsverwant die vermoord je niet, jij neemt echt alles serieus hé’ ik grinnik pijnzich. ‘vertrouw je me?’ vraagt hij en kijkt me onschuldig aan. ‘Ik vertrouw je Bill’ zeg ik vastbesloten. Bill is mijn tweelingbroer en zal mij nooit willen vermoorden of maar ook een neiging hebben dat te doen.
Toch?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.