Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Ten-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

9 aug 2010 - 7:18

379

4

224



Deadly Obsessions -Part Ten-

Die avond, we staan samen in de keuken en maken pannenkoeken. ‘Bill?’ vraagt ik en gooi mijn pannenkoek de lucht in. ‘Jaa?’ reageert hij ‘wanneer komt die verassing?’ ik kijk hem nieuwsgierig aan. ‘spoedig, maak je nou maar niet zo druk!’ grinnikt hij en haalt zijn pannenkoek met de spatel uit de pan. Ik zucht teleurgesteld en leg mijn pannenkoek op mijn bord. Snel pak ik de stroop en giet het over mijn pannenkoek heen. ‘Tom rustig aan, ik moet ook nog hoor’ hij pakt de stroop uit mijn handen en giet zelf ook zijn pannenkoek vol. ‘nouja zeg’ ik pak mijn bord en schuif dan aan de keukentafel. Later komt Bill er ook bij zitten en kijkt hij me aan. ‘Wat is er?’ vraag ik na een tijdje. ‘Niks hoor, maar je bent mooi’ hoe moet ik nu reageren? Ik kijk hem met een scheve glimlach aan en een daarna snel mijn pannenkoek op. Na het eten ruimt Bill af ‘Tom? Ik moet snel nog wat dingentjes regelen’ zegt hij en ik knik. ‘Is goed’ zeg ik en zodra hij de deur uit is zucht ik van opluchting. Toch ben ik nog bang voor hem.. Ik loop naar boven mijn slaapkamer in. Nu Bill er niet is kan ik snel lekker in bad gaan. Dit mijn kans! Snel ren ik naar de badkamer en draai de deur opslot. Ik doorzoek nog de badkamer misschien heeft hij zich wel ergens verstopt? Nee Bill heeft zich niet verstopt. Ik kleed me uit en laat het bad vollopen. Zodra ik erin lig, staar ik naar het plafond en geniet van het warme water. Dit had ik net nodig. Hmm.. ik sluit mijn ogen en denk aan de leuke dingen. Het touren, de fans, de meisjes en Bill. Bill?! Snel open ik mijn ogen en ik krijg alleen maar water binnen. Ik merk later dat ik onder water wordt gedrukt door.. Bill! Met een grote grijns kijkt hij me recht in mijn ogen aan. Ik schop en sla om me heen en blijf naar lucht happen, ook al krijg ik alleen maar water binnen. Zodra hij mij los laat schiet ik boven het water en begin ik luid te hoesten en kijk ik Bill aan die nog steeds naar me grijnst.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 9 aug 2010 - 17:55:
Ik houd van Bill *-*


jorinloveth
jorinloveth zei op 9 aug 2010 - 13:37:
omg XD
Bill is zo evil x']

meer!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 9 aug 2010 - 11:38:
Ik-ik-ik

IK VIND BILL EEEEEEENNNGGG!!!!!!
MAMAAAA, dit is griezelig!! Ik ben bang van die enge meneer!!!!!

-oke, das overdreven -
Snel verder!!!!


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 9 aug 2010 - 11:08:
Ieeeekkss :x omg i love it ! haha. ookal zal ik mijn broer of zus nooit verdrinken ofwat dan ook. maar ik vind het spannend en leuk :'D