Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » {TH} `From Player To Gay´ (Twincest) » From Player To Gay {01}

{TH} `From Player To Gay´ (Twincest)

9 aug 2010 - 9:45

636

0

265



From Player To Gay {01}

Ik bal me handen tot vuisten. Wéér.. Dit is nu al nummer 267! Ik wordt er gek van, steeds weer hetzelfde liedje. Tom neemt een meisje mee naar huis neukt haar en dumpt haar later weer bij mij. Niet dat ik wat ga doen met haar maar om uittehuilen, en ik met me domme hoofd help ze dan ook nog. Misschien ligt het er wel aan dat ik snel medelijden krijg? Naja in iedergeval ik kan er niet meer tegen dat Tom zich zo erg als een player gedraagt er moet wat gebeuren maar wat? en wie kan Tom van gedachten veranderen? "Eey! psst" Tom zwaait met zijn handen voor me ogen en ik knipper een paar keer. "Huh??" ik kijk hem aan. Zijn arm heeft hij om een blondine heen geslagen met een van de grootste borsten die ik ooit heb gezien. Niet dat ik zo'n tietenkijker ben maar dit trekt iedereens aandacht. En dan die overdreven inkijk! "Kom je mee? we gaan naar het park" vraagt Tom liefjes en grijnst als hij merkt dat ik uit me droomwereld ben ontwaakt. Ik knik, ookal is die bumbo erbij dan kan ik nog altijd wel lol hebben met me broer toch? Ik laat me niet zomaar wegjagen.
We lopen met z'n drietjes naar het park en ik kijk naar de heldere hemel blauwe lucht. Het is onbewolkt en de zon schijnt vel precies in het midden van de lucht. We zoeken een plekje uit mooi onder een grote boom waar ik de naam niet van weet. Hij heeft mooie licht groene bladeren en het gras is mooi gemaaid. Het lijkt wel zo'n filmscene, Tom krijgt ruzie met het meisje dumpt haar ergens bij het grofvuil en ontdekt dat hij eigenlijk ziels veel van mij houdt! "Perfect" mompel ik zacht in mezelf. "Wat?" zegt Tom en kijkt me opgewekt aan. Meteen kijk ik hem aan "Een perfecte dag, perfecte plek om te zitten" verzin ik snel en weet niet hoe vlug ik tegen de boom moet zitten. Jezus.. het lijkt alsof hij me constant in de gaten houdt terwijl hij voor me neus met die griet loopt te bekken. "Ik ga even ijsjes halen" stel ik maar voor, ik wil geen seconde langer blijven! Op me gemakje loop ik naar de ijswinkel, Tom en ik zijn dol op de ijsjes die ze hier verkopen, de lekkerste van het land! De lekkerste van de wereld! Ik koop twee ijsjes, ik ga dus echt geen geld uitgeven een one-night stands hé! Dat is gewoon zonde, van het geld. Om wat meer tijd te rekken loop ik nog een hele grote omweg en kom later weer aan bij ons plekje. "Waar is je blondine?" vraag ik als ik weer tegen de boom ga zitten. "Even plassen" zucht hij en pakt het ijsje van me aan. "Zij is me echt te makkelijk." Wat moet ik daar nou op antwoorden? "Hmmm" antwoord ik genietend van me ijsje en neem weer een likje. "Ach, straks liggen we lekker warm in me bedje" zegt hij en lijkt al aardig opgewonden te worden van het idee. Ik walg meteen van die gedachten, hij mag niet met haar in bed liggen ik hoor in haar plaats! Tranen springen in me ogen en ik veeg er eentje ruw van me wang. Dit is niet de juiste timingom te zitten janken. We eten in stilte onze ijsjes verder als plots het blonde meisje weer aan komt lopen. "Oh, ik heb me nog niet voorgestelt" zegt ze later als ze me dit keer recht aan kijkt. Geloof me meid dat hoeft niet ik weet je naam al, nummer 267. "Ann" zegt ze en glimlacht. "Ja.." zucht ik en hou verder me mond. Het is beter om nu niks te zeggen voor ik haar de haren in vlieg. Rot Ann..

Reactie?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.