Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » {TH} `From Player To Gay´ (Twincest) » From Player To Gay {02}

{TH} `From Player To Gay´ (Twincest)

9 aug 2010 - 9:46

385

0

250



From Player To Gay {02}

Die avond lag ik bijna de hele nacht wakker in mijn bed. Steeds weer die zelfde kreunen en door het harde gebonk kon ik me ogen geen seconde sluiten. Ik zuchte, nu moest het afgelopen zijn! Boos liep ik naar Tom zijn kamer en klopte aan. Oké, ik weet dat hij me niet hoort maar ik wil toch beleefd zijn én eerst kloppen. Even leek het alsof ze gewoon door wouden gaan maar toch hoorde ik Tom zeggen dat hij even wou kijken wie het was. Me hart maakte een sprongentje en de deur ging open. "Bill?" zei hij verbaasd en keek me aan. "Tom, kan het wat stiller?" vroeg ik zachtjes. Hij grijnsde "Is goed, ik zal het proberen." Even keek ik hem aan maar liep toen met een gebogen hoofd weer terug. "Dankje" fluisterde ik nog voordat ik me kamer in ging. Ik weet niet waarom ik plots zo down ben Ik ben denk ik teleurgesteld en.. ik voel me zo klein. Dikke tranen biggelen over me wangen en ik veeg ze één voor één weg. Dit kan hij toch niet zomaar doen? Voelt hij dan niks voor me? Zeker niet want hij neukt gewoon door, ik hoor weer gebonk maar dit keer is het wat gedempt. Als ik mezelf zo in de spiegel zie krijg ik haast medelijden met mezelf, nee Bill geen zelfmedelijden! Ik moet Tom zeggen dat ik hem leuk vindt ookal weet ik dat hij me dan gaat haten, vernederen en niks meer met me temaken wilt hebben. Ik heb het er voor over. Ik blijf huilen en druk mijn hoofd dieper in me kussen.

Ik wordt wakker van geklop op mijn deur. "Hmm?" kreun ik slaap dronken maar houd me ogen gesloten. Ik hoor hoe me deur open gaat en weer dicht. Me dekbed wordt omhoog getilt en iemand komt bij me liggen. Ik voel een warm lichaam tegen me aan, en het sluit zijn armen om me heen. "Tom?" vraag ik zacht. "Ssst, ga maar slapen" fluistert hij en het lijkt wel alsof hij een zachte kus op me schouder drukt. Is dit een droom? Heel voorzichtig knijp ik mezelf "Nee Bill dit is geen droom" zegt Tom en drukt me steviger tegen zich aan. Ik sluit me ogen en dommel later in een diepe slaap.

Reactie?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.