Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » {TH} `From Player To Gay´ (Twincest) » From Player To Gay {03}

{TH} `From Player To Gay´ (Twincest)

9 aug 2010 - 9:46

557

0

249



From Player To Gay {03}

Ik open me ogen en draai me om. Meteen kijk ik recht in Tom's hemels mooie ogen. "Goeiemorgen Tommi" geeuw ik en ga recht zitten. "Goedemorgen" ik rek me moe uit en stap over Tom heen het bed uit. "Waar is Ann?" vraag ik toch nieuwsgierig. "Slaapt zeker nog im me bed" zegt hij alsof het niks is. Meteen springt hij op en kijkt me aan "Bill? Ik kwam alleen bij je liggen omdat ik het koud had en Ann kon me die warmte niet geven die jij mij geeft" Ik voel me hart breken maar ik hou me groot "Ohw, oké ik zocht er ook niks achter" zo geacteerd mogelijk tover ik een glimlach op mijn gezicht. "Mooi, stel je voor dat ik jou leuk vindt of jij mij" hij begint te lachen en ik lach pijnzich mee. "Nou Bill, ik ga douche" hij pakt een handdoek uit me kast en slaat hem over zijn schouder en zo draait hij zich om en loopt weg. Snel sluit ik de deur en zak er tegen aan naar beneden. Ik trek me knieën op en verberg me gezicht in mijn armen. Hoe kon hij? Dit moest toch wel wat voor hem betekennen want de warmte die ik hem geef is liefde, gewoon pure liefde! De tranen rollen alweer over me wangen en ik veeg ze weg. Verman jezelf Bill dit lost niks op om te zitten janken, ik moet actie ondernemen en snel! Meteen spring ik op en loop naar Tom's kamer. Waar Ann nog ligt te slapen. "ANN!!!" gil ik in haar oor en ze springt een meter de lucht in. "Bill?" zegt ze nog half inslaap en wrijft in haar ogen. "Jij moet maar vertrekken" zeg ik een beetje aangebrand. Ze kijkt me verbaasd aan "Hoezo? Ik heb nog niet eens gegeten" Puh! "Eten kan altijd nog, en je moet maar is opstappen want je bent lang genoeg gebleven" Ik hou me handen in me zij en blijf haar geduldig aanstaren. "Ohw, oke dan.. tja dan ga ik wel" ze raapt al haar kleren bij elkaar en kleed zich weer aan.
"Doeii hé Ann, het was leuk en kom maar nooit meer terug!" ik zwaai haar met een big smile uit. Ik loop weer naar binnen en sluit de deur meteen wordt ik met een moordtempo tegen de muur geduwt en kijkt Tom me kwaad aan. "Waarom stuur jij Ann weg?" gromt hij en houd zijn arm tegen me borst aan gedrukt. "Het was al tijd om naar huis te gaan en laat me los wil je" Hij schud afkeurend zijn hoofd. "Nee Bill, zij was mijn BEZOEK!" schreeuwt hij met een nadruk op bezoek. "Jaja, en dit is ook MIJN huis" schreeuw ik terug met een nadruk op mijn. "Waarom schreeuw je tegen me?" zegt Tom nog kwaaier dan hij al is. "Moet jij zeggen" ik duw hem ruw van me af en loop de keuken in. "Luister! Loop niet zomaar weg" ik negeer zijn geschreeuw en hij slaat tegen de koelkast aan. "Tom gedraag je!" Hij kijkt me boos aan en blind van woede loopt hij de deur uit en stapt zijn auto in. Ik zucht misschien is het wel beter zo, blijkbaar kan hij niet zonder een meisje. Ik ga door met het maken van mijn ontbijt en zet later de tv aan.

Reactie?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.