Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Lol met Tom xD

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:47

245

2

159



Lol met Tom xD

De grijns die Tom nu op zijn gezicht heeft gekregen, is gewoon te groot. D: 'Tom?' T: 'Ja?' D:Krijg jij nooit zere wangen van het grijnzen? T: Uuhm.. Nee x'Lachend kijk je hem aan. D: Wil je me dat is leren? T: Jahoor..D:Nu? T:Ja x3Als eerste moet je mond soepel zijn.D: Hoe dan? T:Zo.. En Tom drukt zijn lippe op de jouwe. Hij glijd met zijn tong over jou lippn heen, die jij meteen opent. Zijn tong glijd jou mond in en wrijft over jou tong heen. Gretig zoen je hem terug. Dan opeens stopt Tom. Vragend kijk je hem aan. D: Wassup Kaulitz? T: dat was deel 1 x' D: Was dan deel 2? T: Dit..Tom pakt zijn mond vast met zijn handen en trekt zijn lippen uitelkaar. T: Nuh jij.Lachend doe je hem na. Tom lacht zich kapot. D: Kaulitz, wat is er? T: Niks D: Spill it out Kaulitz T: Oke, jij gelooft het ook echt he x' D: Huh hoe bedoel je? T: Ik heb 's avonds bijna altijd zere wangen x' DUKKEL! T:Ben je nu boos.? D: Jaheel erg..T: GODVER..D: en ik zou nog veel bozer willen worden. T:Huh?D: Kaulitz, kom is hier..Verbaasd komt Tom op je aflopen. T: Wassup?Je bgint hem te knuffelen. T: Daniella wat doe je D: Jij gelooft het ook echt he x' T: Huh? D: Kaulitz, denk j nu echt dat ik boos op jou ben? T: Uuh.. Ja? D: Sukkel!LAcend kijk je Tom aan..


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 21 dec 2009 - 15:10:
Haha, leuk(:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:57:
HAHAHAHAHAH!
SNEL VERDER@!!!!



Xx.