Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Eleven-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

10 aug 2010 - 7:45

237

2

164



Deadly Obsessions -Part Eleven-

Verder met het verhaal =D

Toen ik was uitgehoest keek ik om me heen. Nergens was Bill meer te zien. ‘Bill??!!’ schreeuw ik en stap het bad uit. Ik bind de handdoek om me heen en draai de deur open. Hij zat gewoon nog op slot? Hoe kon Bill dan binnen komen? ‘Bill?!’ schreeuw ik weer en loop de trap af. Het is stil en nergens zie ik hem. Geschrokken ga ik op een stoel zitten in de keuken en staar ongelovig voor me uit. Dus ik verbeelden het me net? Ik droomde? Een half uurtje later zit ik nog steeds op hetzelfde stoeltje voor me uit te staren, met nog steeds dezelfde geschrokken blik. Bill komt binnen lopen en houd een karntonnendoos vast. ‘Tom?’ vraagt hij voorzichtig en legt de doos op de tafel. Ik kijk niet op en blijf maar staren. ‘Tom? Je maakt me bang zeg is wat’ hij knielt voor me neer en tilt me aan mijn kin omhoog. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en hij lijkt echt bezorgt te zijn. ‘Tom? Wat is er gebeurt? En waarom zit je hier alleen in een handdoek?’ ‘je vermoorden me’ mompel ik en hij schrikt van mijn woorden. ‘Jou vermoorden? Maar je vertrouwde me, dat zou ik toch nooit doen? Kom op Tom, ik hou van jou’ hij glimlacht en ik lach flauwtjes terug. ‘Kijk is ik heb een verassing voor je’ zegt hij en springt overeind.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 10 aug 2010 - 14:27:
Hij zegt het ook nog doodleuk, ook. Xd


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 10 aug 2010 - 11:41:
TOM HET IS EEN BOM! REN VOOR JELEVEN!