Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » {TH} `From Player To Gay´ (Twincest) » From Player To Gay {09}

{TH} `From Player To Gay´ (Twincest)

10 aug 2010 - 7:53

382

3

251



From Player To Gay {09}

nog steeds Tom pov.
Ik keek Bill na hoe hij de gang in werd gereden. Een dokter vertelde ons dat wij niet mee mochten, wat ik trouwens heel oneerlijk vindt. Mijn moeder liep meteen automatisch naar de wachtkamer alsof het voor haar al eerder gebeurt was. Ik ging naast haar zitten en keek haar aan. "Mam? gaat alles goed?" vroeg ik voorzichtig. Ze keek op "Tom? Ik heb een droom gehad twee nachten geleden" ik keek haar verbaasd aan. Waarom moest ze mij dat vertellen?! Het gaat hier over Bill niet over haar dromen. "De eerste nacht zag ik jullie ruzie maken, de tweede nacht zag ik Bill uit het raam vallen en deze nacht zag ik Bill in een diepe coma liggen.." Ik werd stil hoe kon zij dat zomaar zeggen?! "Mam, het is maar een droom" ze keek me aan "Nee Tom! Het is geen droom, alles is uitgekomen. Hoe is Bill uit het raam gevallen?!!" zegt ze haast schreeuwend. "Ssst mam niet zo hard. Gewoon hij struikelde over een schoen..." zeg ik en kijk dan naar mijn schoenen "Tom Kaulitz.. zeg de waarheid" Ik kijk haar weer aan en de tranen rollen weer over mijn wangen "Door mij, we hadden ruzie en toen rende ik op hem af en toen.." ze drukt me weer tegen zich aan. "Bill gaat dood hé mam?" snik ik in haar armen. "Ssst, nee Bill gaat niet dood lieverd" ik hoor duidelijk een twijfel in haar stem maar zeg er maar niks van. Zij is zeker net zo geschrokken als ik. We zitten daar nu al ruim een uur en ik maak me steeds meer zorgen om mijn broertje. Wat zullen ze nu met hem doen? Leeft hij überhaupt nog wel? Ik kijk mijn moeder aan die op mijn schouder inslaap is gevallen. Ze moet vast uitgeput zijn. Misschien moet ik ook maar gaan slapen, dan gaat ook de tijd sneller! Nee wakker blijven. Straks gaat Bill dood en dan lig ik te slapen en geen dokter die mij dan wilt wekken. Ik blijf maar voor me uitstaren maar mijn oogleden worden zwaarder. NIET SLAPEN!! gil ik in mijn hoofd en knijp mezelf in mijn polsen. Meteen schieten mijn ogen weer open en zo herhaal ik dat elke keer als ik bijna inslaap val.


Reactie?


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 okt 2010 - 16:05:
oeh verder verder!!!
spannend


YarahartBill
YarahartBill zei op 30 aug 2010 - 19:53:
verder!!

laat het me weten!


jorinloveth
jorinloveth zei op 10 aug 2010 - 15:17:
oeh heftig ;o
verder!

en laat me weten als je verder bent