Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Dankwoord

When a muggle meets a Weasley.

10 aug 2010 - 14:53

74

5

245



Dankwoord

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Ja, het is nu echt afgelopen met dit verhaal. Geen sprookjes einde, maar zoals je weet, niet elk verhaal loopt goed af.
Dit verhaal betekend veel voor me en het voelt ook raar om daarvan afscheid te nemen. Gelukkig heb ik nog een heleboel andere verhalen waar ik aan kan werken.
Heel veel kusjes aan iedereen die abo had en lieve reacties heeft neergezet.
Xx Ezzlot


Reacties:


Snullie
Snullie zei op 20 jan 2011 - 18:08:
Ik vind het een supercool verhaal, maar het is wel een beetje een k** einde. Ik prefereer een goede afloop, maarja. Goed gedaan hoor!

Enne ook nog bedankt, door jou heb ik deze site ontdekt!


4passions
4passions zei op 26 aug 2010 - 18:22:
super verhaal! dit hebt je zoo schitterend gedaan! ik vind het einde gewoon perfect!!!! damn:p respect
xxx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 12 aug 2010 - 19:06:
OMG! Dit verhaal was gewoon Greeeeeeeeeeeaaaaaaatttt!!! Heb het in 2 uur uitgelezen Serieus, hoe jij schrijft, gewoon té goed.
Armee Vera! Zij en Fred waren een geweldig en schattig koppel.
En ik ben het met xEmma eens, het is erg orgineel doordat het geen happy end heeft en eindelijk een verhaal dat wél af is Ik hoop dat je verder gaat met nog meer verhalen schrijven, je kan echt goed schrijven
xxxx jouwverhaalliefhebber


xEmma
xEmma zei op 12 aug 2010 - 10:59:
Het einde kwam best wel onverwachts voor mij.. Ik zat nog midden in het verhaal (kwam zelfs aanzetten met een dolenthousiaste 'op naar de honderd' en patsboem (dramatisch soundeffect) is het verhaal met een heel andere wending dan ik hoopte afgelopen.
Dat betekent niet dat ik niet van dit verhaal heb genoten, juist wel, maar nu is Vera zo ongelooflijk zielig. Zij en Fred waren zo'n mooi koppel.
Ergens ben ik stiekem ook wel blij dat het zo is afgelopen. Nu is blijft het verhaal orgineler, zo zonder happy end.

Ik lieft jouw verhaal<3
Zonde dat het al klaar is.

Xoxo Emma


FleurDriesse
FleurDriesse zei op 11 aug 2010 - 18:56:
NEE!! HET MOET GOED EINDIGE VOOR VERA!! ANDERS IS HET ZO ZIELIG!!! :'(