Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Thirteen-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

10 aug 2010 - 21:46

220

1

169



Deadly Obsessions -Part Thirteen-

Echt zoo bedankt voor alle reactie's !! Daar maken jullie ons heel blij mee want daar doen we het voor, om jullie te vermaken ;)

Zodra ik me heb aangekleed ren ik snel weer naar beneden. ‘Bill?!’ geen antwoord. ‘Bill?!’ roep ik weer en loop de woonkamer in. Mijn pup ligt op de bank en ik kijk even naar hem. Hij is zo schattig! Daarna ren ik naar de keuken ook daar is geen Bill. Buiten regent het en vallen de bladeren van de bomen. Ach gatsie het wordt weer herfst. Ik loop weer naar de woonkamer en loop naar mijn hondje. ‘Je moet nog een naam hebben hé?’ hij kijkt me aan met zijn kraaloogjes en daar verdrink ik gewoon in. ‘Wat dacht je van Peddels? Nee dat past niet bij jou. Hmm.. Rakker?’ hij reageert en dat is voor mij ook meteen het teken dat hij zijn naam leuk vindt. Ik huppel weer vrolijk naar de keuken en pak de doos met spullen uit. Rakker komt de keuken inlopen en ik kijk weer naar buiten, het regent nog steeds. ‘Kom je Rakkertje? Ik ga je uitlaten’ ik pak de halsband en bind hem om zijn nek. Daarna pak ik de riem en maak die vast aan de halsband. ‘Zo en nu braaf naast mij lopen hoor’ zeg ik en geef Rakker een aai over zijn hoofd. Daarna gris ik de huissleutel van het kastje in de hal en trek mijn schoenen aan.


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 11 aug 2010 - 17:11:
hun hebben toch in real een hond waarom gaf je de hond niet die naam?