Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Fourteen-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

10 aug 2010 - 21:49

592

3

190



Deadly Obsessions -Part Fourteen-

Ik loop met Rakker de deur uit en loop langs het park. Hij blijft soms staan bij een boom en ik trek mijn capuchon over mijn hoofd. Het is toch wel kouder dan ik verwacht had, Rakker bibbert op zijn kleine hondenpootjes en ik til hem op. ‘Kom maar dan gaan we even schuilen’ ik kijk om me heen en zie een cafeetje op de hoek. ‘Kijk is, daar kunnen we heen’ zeg ik en verberg Rakker in mijn vest. Ik loop richting het café en open de deur. Het is er rustig en er staat een muziekje op dat uit een oude jukebox komt. Aan de bar zit een oude man, een jong meisje en een stel. De barman praat met het meisje en lijkt haar te kennen. Ik loop naar de bar en neem plaats naast het meisje. ‘Zozo, lief hondje hoor’ zegt de man achter de bar en ik lach flauwtjes. Ik ben doorweekt en vies! Dan ga ik toch niet leuk lachen, ik ben chagrijnig als de pest! ‘Dankjewel’ probeer ik er zo vrolijk uit te krijgen. ‘Chagrijnig?’ zegt plots het meisje naast me. Ik kijk haar schuin aan en knik dan. Mijn capuchon doe ik af en nu pas kijk ik haar recht in haar ogen aan. ‘wel een lief hondje hoor, wat is zijn naam?’ ik blijf haar domweg aanstaren en ze glimlacht nog steeds even vriendelijk naar me. ‘Uhm.. Tom nee ik bedoel Rakker.. Ik ben Tom’ ze glimlacht ‘mooie naam, die van jou en die van je hond. Ik ben trouwens Delphine, Delphine Raüber’ haar stem is zo mooi, en haar ogen zo wauw! Aarde aan Tom? Aarde aan Tom! Ik schiet uit mijn gedachtes en kijk dan weer naar Rakker die het nu warmer begint te krijgen. ‘Nou wat wil je jonge man?’ vraagt de barman ‘één warme chocomelk graag’ ik voel me best ongemakkelijk, ik ben nog nooit in dit café geweest en dat meisje! Dat meisje? Ze heeft een naam hoor. Ik schud me weer wakker uit mijn gedachten. Ik kan me aandacht er nog moeilijk bij houden. De barman geeft me mijn chocomelk en ik pak het van de bar. ‘Pas op heet!’ roept hij nog maar te laat ik verbrand mijn hand al en Delphine begint te grinniken. ‘bedankt voor de info’ zeg ik sarcastisch en aai Rakker over zijn hoofdje. Later als ik mijn chocomelk op heb, vliegt de deur open en meteen kijkt iedereen over zijn schouder. ‘TOM!!’ roept Bill als een dolle stier staat hij in de deur opening en gebaart met een vinger dat ik naar hem toe moet komen. Een angst gevoel neemt me totaal over en ik loop naar hem toe. ‘Waar was jij?’ sist hij en trekt me aan mijn vest mee. ‘Pas op man! Rakker heb ik bij me’ waarschuw ik hem. ‘Ik moest je dat kut beest nooit geven!’ Zegt hij kwaad en geeft me buiten een harde klap in mijn gezicht. Het deed zoveel pijn dat er tranen in mijn ogen sprongen en Bill keek me grijnzend aan, hij had duidelijk zijn manier gevonden mij pijn te doen. Hij trok me verder mee naar huis en toen hij de deur open deed gooide hij mij letterlijk het huis in. ‘Zo en nu jij en ik!’ Ik liet Rakker los en hij rende meteen weer naar de bank. ‘Nee Bill kom op. Ik zal nooit meer weggaan’ jammer ik bang en hou me handen voor mijn gezicht, zijn vuisten slaan in mijn maag en zijn schoppen zijn onverdraaglijk!


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 11 aug 2010 - 17:19:
WHAAAAAAAAAAAAAAT THA HELLLLLLLL o__o!
snel meer.


jorinloveth
jorinloveth zei op 11 aug 2010 - 13:51:
Bill jij eikel! o.o
arme Tomi<3

snel verder!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 11 aug 2010 - 10:50:
BILL!!! WTF BEZIELD JOU??!!!!
Laat die arme Tom gerust!!!!
Zie je dan niet dat hij de liefde van zijn leven leert kennen??!!
en hij heeft Rakkertje bij!! Je mag dat lieve beestje geen pijn doen!!!

Snel verder!!!