Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I never believed in love at first sight {Jonas Brothers} » In London ~5~

I never believed in love at first sight {Jonas Brothers}

11 aug 2010 - 11:29

255

1

299



In London ~5~

Kleintje =D Ik moest erg veel nadenken bij dit hoofdstuk^^. Het volgende zal namelijk gaan over het eindfeest. En iedereen weet dat nadenken en iets anders doen tegelijker tijd -voor mij- onmogelijk is. Vooral drinken ^^ maar dus ook schrijven. Maar ja lees maar gewoon anders ga ik hier teveel opschrijven^^. Ben ik trouwens te voorspelbaar? Reacties?

PoV Brit:
Emma zag dat ik schrok. Maar zij grinnikte en omhelsde de jongen met de "snor". 'Heey', zei ze blij. Ik snapte het even niet meer. 'Waar ben jij nou weer mee bezig?' 'Brit, bekijk ze eens goed', zei Emma zonder haar ogen van de "snor-jongen" af te houden. Ik bekeek de andere jongen eens goed. 'Nee, niet waar! Joe?' Ik raak zijn blonde haren aan. Een pruik dus. Nu drong het ook tot mij door dat de jongens niet herkent wilden worden. 'Gaaf!' riep ik nu ook en ik zetten mijn - gigantische, belachelijke, rode- zonnebril op. 'Dat is echt een belachelijke, gigantische zonnebril', was Joe`s commentaar. 'Ja moet je vooral zeggen vanonder die pruik van jou. En trouwens, anders had ik deze zonnebril helemaal niet gekocht.' Ik grijnsde en keek naar Emma, die helemaal niet meer van Nick`s nep snor kon afblijven. Nick moest de hele tijd niezen. 'Waar is Kevin eigenlijk?' vroeg ik aan Joe terwijl ik om me heen keek of ik nog meer vermomde mensen zag. Niet dat ik die dan zou herkennen, ik bedoel, dat is tenslotte de bedoeling van een vermomming. 'Kevin is hier niet, die is met Frankie naar het vliegveld om Danielle op te halen.' zei Nick, terwijl hij Emma weg houd van zijn plak-snor. 'Danielle komt ook hierheen, dan zijn we zeg maar compleet.' 'Okey', knik ik, 'zullen we dan nu wat gaan eten, ik heb honger.' 'Jij hebt altijd honger', zegt Emma. Maar toch loopt ze -hand in hand met Nick- naar het dichtstbijzijnde restaurant.


Reacties:


saphira
saphira zei op 13 sep 2010 - 21:54:
je MOET verder pleasee