Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 25. Zaterdag avond 27/02/2010

Our own Humanoid world

11 aug 2010 - 14:14

802

4

452



25. Zaterdag avond 27/02/2010

Jorindes point of view
Tom moet je eens horen! riep ik door de tourbus. Neeeeeeeeeeeeeeeeee Joor hou je kop! gilde Bill. Zeg Tom, Bill had zich verkleed in een klerenwinkel hij droeg een j Bill sprong op mijn rug en hield zijn hand voor mijn mond. Hou je kop! gilde hij weer. Hij heeft speciaal voor ons een jurk aangetrokken, maakte Makbule mijn zin af. Stommeriken. Bill ging zielig naar de loungeroom. Tom trok een wenkbrauw op. Heb je bewijzen? vroeg hij. Tosca kwam net binnen. Waarom is Bill zo zielig? vroeg ze. Makbule vertelde heel het verhaal aan Tosca. Ik heb een foto, grijnsde ik breed. Laat zien! zeiden Tosca en Tom in koor. Wacht, op mijn mobiel. Ik zocht naar de foto en liet hem zien. Tom viel van zijn stoel van het lachen. Tosca trok een wenkbrauw open. Is hij dat echt? vroeg ze verbaasd. Ja, grinnikte Makbule. Wel, hij staat er nog mee, grinnikte ze. Hij wilde helaas de jurk niet kopen. Ik stak mijn gsm weer in mijn broek.
Trut! gilde Bill vanuit de loungeroom. Wat is er biatch? Makbule liep de loungeroom in en ik liep haar achterna. Bill hield zijn middelvinger omhoog. Oh, wil je dat ik hem breek? Kom dan maar hier lieverd! Makbule plofte langs hem op de bank en nam Bill zijn vinger vast. Nee, dat wil ik niet! Bill trok zijn vinger terug. Het was toch prettig, die jurk? Makbule probeerde haar lach in te houden. Iedereen was inmiddels langs me komen staan. Bill stond recht, net als Makbule. Je moet me beloven hier nooit meer over te spreken! zei Bill. Hmm, dat wordt moeilijk. Bill gaf Makbule een duwtje. Oké, oké, ik beloof het! Makbule duwde Bill terug. Hij viel naar achter in de zetel. Hij greep een kussen en gooide dat naar Makbule haar hoofd. Kom, we laten de kindjes alleen, zei Tom. Hij grijnsde gemeen. Iedereen snapte de hint meteen.

Bills point of view
Ik sloeg mijn armen over elkaar. Volgens mij proberen ze ons te koppelen, merkte ik op. En dat heb jij nu pas door? Makbule trok een raar gezicht. Nee, eerlijk gezegd niet nee. Makbule gooide een kussen naar mijn hoofd. Ik lachte. Ik mag jou wel, zei ik. Makbule kwam dichter zitten. Ik mag jou ook wel Billie, zei ze. Even was het stil. Moeten we zoenen nu? vroeg Makbule droog. Ik denk het, gniffelde ik. Makbule haar wangen kleurde lichtjes rood. Ik kwam dichter, zij kwam dichter. Zeg kinders! Georg kwam binnen. Hagen ga weg! tierde ik en gooide een kussen naar zijn hoofd. Zeg, zeg, zo gewelddadig, ik ben al weg! riep hij uit. Ik gniffelde om zijn gezicht en ik was niet de enige die aan het gniffelen was. Georg ging gelukkig weg. Waar waren we? vroeg Makbule. Hmm, hier ongeveer, zei ik en ging weer dichter. Onze neuzen raakte elkaar al aan. Ik vind jou stiekem al heel lang leuk, fluisterde ik. Ik jou ook wel. Makbule haar adem streelde mijn lippen. We waren amper een paar millimeter van elkaar af. Dude zoen me dan! fluisterde Makbule. Ik glimlachte even en drukte dan mijn lippen op die van haar. Haar handen kwamen om mijn nek en ik legde mijn handen om haar heupen. Onze zoen was betoverend. Ik ben sprakeloos ervan.

Toms point of view
Tosca zat op mijn schoot. Volgens mij zijn die twee zich eens goed aan het geven, zei ik. Tom, Tosca lachte en porde me in mijn buik. Wat? Ik trok een onschuldig gezicht. Volgens mij wil ik niet weten wat die aan het doen zijn, lachte Jorinde. Wie doet mee op de wii? vroeg Danny zielig. Ikke! En Jorinde was weg. Ik nam Tosca haar handen vast. Je bent mooi, fluisterde ik in haar oor. Tomi, dat kriebelt, gniffelde ze. En waarom vind jij mij mooi? Ik drukte een zoen in haar nek. Omdat jij het mooiste meisje van de wereld bent. Tosca draaide haar hoofd om. Charmeur, zei ze. Ik glimlachte breed. En van wie heb jij die mooie woordjes geleerd? vroeg Tosca toen ze mijn wijsvinger vast nam. Van mezelf, zei ik trots. Oh, ik dacht dat jou lieve broer Billie dat jou had geleerd, die lieve woordjes, Tosca haar stem was net een engel die zat te zingen. Ik kon me niet meer concentreren op wat ze zei. Tom? Je droomt? Tosca knipte met haar vingers voor mijn ogen. Sorry, ik was even betoverd door jou mooie stem, zei ik met een glimlach. Wat heb jij gekeken? Zit je weer aan de porno? Tosca sloeg haar armen over elkaar. Zeg, het wil toch niet zeggen dat als ik eens lief ben dat ik naar porno kijk. Ik trok een mega pruillip die Tosca liet lachen. Ik plaagde je maar. Ze drukte een zoen op mijn neus.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 11 aug 2010 - 21:38:
van Porno word je lief?
ahaa
juistenem

snel verder xd


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 11 aug 2010 - 20:43:
Tom is een eikel D:
Ik haat je :3misschienhoudikeenhéélkleinbeetjevanje<3

But, Mak en Bill zijn super cuteness *-*


MyObsession
MyObsession zei op 11 aug 2010 - 19:13:
wat cuteee.<3
ik vind het zo liefjes ^^
En van porno lief worden, hmm daar heb ik andere theorieën over XD.
Snel verderr<3


adelain
adelain zei op 11 aug 2010 - 16:02:
van porno word je lief... okéee dan wil ik niet weten waar iedereen nog meer zo lief van wordt brrr...XD
en eindelijk Makbule en Bill! al had k ook nog wat van Jorinde verwacht...

ach tja,
gewoon liefteren!