Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The seven doors » The seven doors 10

The seven doors

12 aug 2010 - 14:21

181

0

208



The seven doors 10

Sara begreep er nog niet de helft van

"Waar hebben jullie het over?" vroeg Sara na een lange stilte die uren leek geduurd te hebben. Dara zuchte en begon toen te praten: "De vuurheer heeft de macht hier maar wij willen dat niet dus proberen we in opstand te komen. We zijn bijna klaar maar volgens de berekeningen zal over enkele weken D6 open gaan. Daarachter wonen verschrikkelijke wezens de vuurheer zal hen oproepen om ons te verdelgen. Ondertussen heeft hij al ons voedsel verwoest waardoor we nu gedwongen zijn om bij hem te gaan stelen. Het probleem is dat hij katten, kraaien en een leger ratten heeft die dat proberen te verhinderen. Verder zijn we eigenlijk met te weinig om een aanval af te slaan en moeten we ons dus elke keer verbergen, maar met die wezens van D6 erbij zal dat niet meer mogelijk zijn. Maar aangezien jij uit D7 komt kan het zijn dat er iets mis is met de berekeningen en hebben we geen flauw idee meer wanneer ze hier zullen komen of wanneer we door de andere deuren kunnen om proberen hulp te halen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.