Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Ranch Therapy » [5]

Ranch Therapy

12 aug 2010 - 14:55

276

3

292



[5]

Na het gesprek met David trek ik me terug en stop mijn mobiel in de lader. Ik zoek naar het nummer van Macy en zie het na een paar keer staan. Mijn vingers vliegen over het toetsenbord en als ik klaar ben, lees ik het nog een keer na. Eventjes twijfel ik, maar druk dan met een goed geluk op verzenden. Heel snel hoor ik mijn sms-melodie en open het berichtje.


Hoi G, met mij gaat het goed, met jou? Vanwaar ineens een smsje?

Ik lees het en stuur meteen iets terug.

Ik heb een maand vakantie. Mijn ouders zijn niet thuis, evenals mijn vrienden. Dus mijn vraag; zou ik langs mogen komen

Vraagt nu dé Gustav Schäfer of hij bij mij zijn vakantie mag doorbrengen? Hoelang duurt je vakantie?

Ja, dat vraag ik inderdaad. De vakantie duurt een maand en ik zou je heel dankbaar zijn...

Ja, maar ik ga je geen vakantie aanbieden, je mag me gaan helpen op de ranch. Oké?

Ik vind alles goed, zolang ik maar een rustige vakantie kan hebben.

Oké, je bent welkom, maar weet wat je staat te wachten ;]


Ik spring een gat in de lucht en begin als een debiel heen en weer te rennen. Ik voel een paar ogen mij aankijken, maar ik negeer het en spring door. Wild blijf ik springen totdat ik ergens tegenaan bots, mijn evenwicht verlies en omval. Als ik stop met hyperactief zijn en kijk naar mijn slachtoffer, zie ik dat het Bill is. Ik zet een grote glimlach op, duw mezelf overeind en help dan Bill. Hij zegt iets tegen mij, maar het komt niet binnen. Het enige wat binnenkomt is dat ik op vakantie ga naar Macy!


Reacties:


BAM
BAM zei op 17 juli 2012 - 10:10:
Hahaha Hahaha Hahaha fusie is en mafketel! XD


Eliros
Eliros zei op 12 aug 2010 - 15:27:
Ahí¡, vandaar dat het verhaal Ranch Therapy heet natuurlijk... :'
Ga eens gauw verder jij. <33


Hometownhero
Hometownhero zei op 12 aug 2010 - 15:14:
Verder!