Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Deadly Obsessions [T&B] 14+ » Deadly Obsessions -Part Seventeen-

Deadly Obsessions [T&B] 14+

12 aug 2010 - 19:19

244

4

204



Deadly Obsessions -Part Seventeen-

‘een monster’ zeg ik zacht. Ze knikt lief ‘en Tom.. wie is dat monster?’ Haar stem laat me kalmeren en ik kijk haar hoofdschuddend aan. ‘Je hoeft het niet te zeggen hoor, maar hier ben je veilig. Ik zal je beschermen voor dat monster’ ik probeer te lachen maar mijn mondhoeken werken niet mee. Ze staat op ‘Ik ga even met Henk praten, ik kom zo weer terug’ ik knik voorzichtig en staar dan bang voor me uit. Rakker heeft een bakje water en wat broodkorstjes. Delphine blijft me bezorgt aankijken en loopt dan het kamertje uit. Gelukkig laat ze de deur open staan. Ik voel weer mijn mobiel trillen en ik zie weer Bill. Ik klik hem weg en zet mijn mobiel uit. Later komt Delphine weer terug en gaat tegenover me zitten. ‘Je gaat met mij mee, je mag bij mij komen logeren’ zegt ze vastbesloten en pakt mijn hand vast en ik schrik op. ‘Hey, het komt echt allemaal weer goed’ nu kan ik wel een beetje lachen en knik. ‘Dat hoop ik maar’ fluister ik en kijk dan naar Rakkertje die met zijn staart aan het spelen is.


Melding:
Wij zijn morgen op vakantie, tot hoelang? Dat weten we nog niet.
Maar! we zullen zeker verder schrijven in onze schriftjes, zodra we terug zijn zal er meteen een nieuw deeltje op komen.
Dus houd het goed in de gaten
Nogmaals: Zoo bedankt voor de reactie's
*Deelt virtueele koekjes uit* Alsjullieblieft!!
xx Jenn&Meertje


Reacties:


shania13
shania13 zei op 1 dec 2012 - 19:30:
Mab ik een melding als je er weer een hoofdstuk bij hebt

Xxx


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 okt 2010 - 13:40:
fijne vakantie!haha verder <3


jorinloveth
jorinloveth zei op 28 aug 2010 - 15:48:
nice nice x3

en arme Tom =[

en laat me weten als je verder bent [;


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 12 aug 2010 - 20:56:
YYEEYYY KOEKIES!!!

Oke, Bill is een monster!!! Tommy mag niet huilen!!
En, Stoute tommy, jij mag dat lieve rakkertje de schuld niet geven!!

Snel verder en veel plezier op vakantie!!