Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Moving, singing, famous BFFs and sadness {Nick Jonas love story} » Telling and a phone call.

Moving, singing, famous BFFs and sadness {Nick Jonas love story}

12 aug 2010 - 23:02

768

1

203



Telling and a phone call.

Deel 3 alweer! Samen met Samantha geschreven!

De broers kijken me geschrokken aan en Nick rent meteen naar me toe.
‘Wat is er aan de hand?’ vraagt hij ongerust.
‘Gew..gewoon een nachtmerrie’ snik ik.
Kevin en Joe komen nu ook aan mijn bed zitten en ik kijk ze één voor één aan. Moet ik het ze vertellen? Over mijn vreselijke verleden. Ik weet niet of ik het durf, straks willen ze niet meer met me omgaan. Omdat ik door hém verwekt ben. Ik zucht, laat ik het maar vertellen. Als ze er nog later achter komen ben ik al helemaal the peanut.
'Oke, wat ik nu ga vertellen is heel persoonlijk, ik heb het in heel mijn leven alleen nog maar aan,' Ik haper even. 'Katja verteld. En nog niet eens alles dan wat ik aan jullie ga vertellen.' De jongens knikken en kijken me afwachtend aan. 'Mijn vader mishandelde me vanaf het moment dat ik 5 werd. Ik was te jong om te begrijpen waarom, en dat begrijp ik nu nog steeds niet. Hij dronk veel en was gewelddadig. Wat ik ook niet snap is waarom hij mij wel mishandelde en mijn broer niet. Ik dacht altijd dat Sander, mijn broer, veel beter was dan ik. Totdat hij mij ook begon te mishandelen. Toen besefte ik dat dat niet zo is. Toen ik dertien was kon mijn moeder er niet meer tegen en is ze samen met mij gevlucht. We huurden een flatje in Lutten en ik ging daar naar school, naar het Saria-college. Daar ontmoette ik Katja, Ze werd mijn beste BFF. Maar toen ik vijftien werd kwam mijn vader erachter waar we woonden en moesten we weer vluchtten. Toen zijn we hier beland. We hebben alleen mijn tante en nichtje achter moeten laten, ik ben bang dat er iets met hun gaat gebeuren.'
Ik zit stil te huilen. 'Wie is je vader?' Vraagt Kevin voorzichtig. Ik kijk hem aan. 'Een moordenaar,' Zeg ik koud. Joe is de eerste die het doorheeft, van schrik hapt hij naar adem. 'Nee! Hij, jouw vader? Maar daar ben je veel te lief voor.' Ik kijk hem aan en glimlach verdrietig. Nu krijgen Kevin en Nick het ook door. Snel geven ze me alledrie een groepsknuffel.
Ik gaap, en ga weer liggen. 'Je moet weer slapen Eems.' Zegt Nick lief. En hij wil opstaan. Snel klamp ik me aan hem vast. 'Ik durf niet,' fluister ik bang. 'Ik blijf wel bij je.' 'Sure Bro?' Kevin kijkt Nick vragend aan. Nick knikt. 'Oke,' Zegt Joe en hij en Kevin lopen de kamer uit. Nick gaat bij me op bed liggen. Snel gooi ik de dekens ook over hem heen. 'Ga maar slapen,' fluistert Nick en hij vouwt zijn armen om mij heen en begint te zingen.

Pick up all your tears
Throw 'em in your back seat
Leave without a second glance
Somehow I'm to blame
For this never-ending racetrack you call life

So turn right
Into my arms
Turn right
You won't be alone
You might
Fall of this track sometimes
Hope to see on the finish line

You're driving all your friends out
You just be, you cannot follow
Soon you will be on your own
Somehow I'm to blame
For this never-ending racetrack you call life

So turn right
(Turn right)
Into my arms
Turn right
(Turn right)
You won't be alone
You might
(You might)
Fall of this tracks sometimes
Hope to see you at the finish line

I did all I could
And I gave everything
But you had to go your way
And that road was not for me

So turn right
Into my arms
Turn right
You won't be alone
You might
(You might)
Fall of this track sometimes
Hope to see you at the finish line



Langzaam, maar met een glimlach val ik uiteindelijk in slaap.

De volgende ochtend worden ik en Nick gewekt door mijn mobiel. La Baby. Ik kijk op het display en zie dat het Samantha is, snel neem ik op.


A: 'Sammie!'
S: 'Amy, ik ben zo bang!'
A: 'Wat is er aan de hand?'
Joe, Nick kijkt me vragend aan en ik gebaar dat hij moeten wachten.
S: 'Je vader... Ik liep na een feestje naar huis en werd ineens een steegje ingetrokken. Was hí­j het. Hij bedreigde me met een mes, en vroeg me waar je was. Ik heb niks gezegd en gerend. Zo hard als ik kon!'
A: 'Dat meen je niet!'
Ik werd zo boos op die klojo van een vader.
S: 'Ik weet niet wat ik moet doen, hij zal me zo weer vinden.'
A: 'Je komt samen met tante Marja hiernaartoe.'
S: 'Wanneer?'
A: 'Nu meteen. Wij halen je op.'

Nick kijkt me vragend aan. 'Hij heeft Sam bedreigd!' Roep ik witheet van woede. 'Je nicht Samantha?' Vraagt hij, terwijl hij naar de foto van ons tweetjes wijst. We staan in Slagharen met een gekke bek. 'Ja! Ze moet daar weg!' 'We halen haar op, vanmiddag.'Beslist Nick.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 15 aug 2010 - 0:21:
Ooooh, wat erg voor d'r!
Gelukkig heeft ze JB nog(:

Snel verder<3