Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Fake Brothers, Real Friends [T&B] » Episode 01

Fake Brothers, Real Friends [T&B]

13 aug 2010 - 12:18

916

0

260



Episode 01

Tom pakte zijn laatste koffers en gooide ze in de bus. Voor het eerst mocht ik mee op tour. Ik was hun camerameisje dat de episodes maakten voor Tokio Hotel Tv. Ik keek er erg naar uit en Tom had mij in de vijf uur dat ik daar al aanwezig was willen versieren. Zonder succes. Ik ben geen Tokio Hotel fan maar hun muziek valt bij mij wel in de smaak. Ik pakte mijn tas met daarin mijn filmmateriaal. De manager leiden me naar mijn kamertje, er stonden twee bedjes maar die kamer was van mij alleen. Het andere bed besloot ik als opberg te gebruiken. Ik legde mijn koffers op het bedje en pakte ze rustig één voor één uit. Ik had mijn oude vertrouwde knuffelbeer mee genomen. Mijn knuffel nam ik overal mee als ik een avontuur ging beleven, en dit was voor mij een groot avontuur. Hij heeft de bergen in Griekenland gezien, de eiffeltoren in Parijs en de bigban in Londen. Overal nam ik mijn teddy mee naar toe. Mijn deur ging open en ik keek Tom aan. ‘Kun je niet kloppen?’ vraag ik en trek een wenkbrauw op. ‘Sorry mevrouw’ mijn mond valt open hij noemt mij gewoon mevrouw! ‘Mijn naam is trouwens Julia’ probeer ik niet bitchy uit te kramen. Dat me toch niet lukt hij kijkt me beledigd aan en slaat dan de deur dicht. Fijn dit heb ik dus weer slecht aangepakt! Ik pak verder mijn koffers uit en daarna pak ik mijn camera. Ik mocht gewoon filmen, alleen wel de leuke momenten! Het filmpje mocht niet langer dan 15 minuten duren en daarna mocht ik het op youtube zetten. Ik wist hun account en wachtwoord dus ik had daar toestemming voor. Even keek ik of mijn batterij nog wel vol genoeg was. ‘Ja ik kan nog twee uur filmen’ mompelde ik in mezelf en liep het kamertje uit. De hele middag was ik bezig met filmen, de leukste momenten en stiekem ook de minder leuke momenten. Daarna moest ik ze gaan monteren, om het perfecte eruit te halen. Ik ging er goed voor zitten in het keuken gedeelte en begon te knippen en te plakken. Wat me later opviel was dat Tom en Bill wel vaak ruzie hadden, veelte vaak als je het mij vraagt. Ik wou er geen aandacht meer aan besteden en ging verder met mijn werkje. Ik kreeg er ook voor betaald dus dat was een lekker baantje. Toen ik 8 jaar oud was leerde mijn moeder me met een camera omgaan en sindsdien was filmen mijn hobby, de meeste zeggen dat ik van mijn hobby me beroep gemaakt heb maar voor mij blijft het gewoon mijn passie, mijn talent! ‘Juul? wat doe je daar?’ die stem herkende ik en keek over me schouder. Bill stond daar met een lachje en kwam bij me zitten. ‘Kijk ik monteer alles van wat ik vandaag gefilmd heb, en dat zet ik vanavond op youtube voor jullie fans’ Bill kijkt aandachtig naar mijn werk en knikt dan ‘Mooi hoor, je hebt talent’ ik glimlach naar hem en laat hem dan het filmpje zien dat ik gemonteerd heb. Bij sommige stukjes moet hij lachen, hoe iemand zich zo in kan leven in mijn montage verbaasd me nog steeds. Als het afgelopen is klapt Bill in zijn handen ‘Wauw mooi hoor Julia kon ik dat maar’ ik voel me gevleid en bloos lichtjes. ‘Bill? Waar zit je?’ ik hoor Tom’s stem en dan komt hij de keuken inlopen. ‘Aha daar, kom we hebben een bandvergadering en Julia mag niet komen’ zegt hij met een nadruk op mijn naam. Ik kijk hem geïrriteerd aan en Bill knikt. ‘Ik kom zo weer bij je kijken’ ik glimlach lief naar Bill en kijk dan Tom weer kwaad aan. Samen lopen ze naar het woon gedeelte en ik sta op. Even uitrekken hoor, ik geeuw en voel daarna een borrelend gevoel in mijn onderbuik. Ik zucht waarom heb ik altijd op het verkeerde moment het maandelijkse probleem?! Ik loop langs de wc maar moet daarna de woonkamer passeren om de trap op te kunnen. Ik blijf staan als ik wat hoor ‘Ik kan het zo niet meer hoor, we moeten onze fans de waarheid zeggen’ hoor ik Tom wanhopig. Ik grijns en blijf staan en houdt mijn oren gespitst. Ik wil niet afluisteren maar als het om Tom gaat wil ik het graag horen! ‘rustig nou, de fans zullen het niet te weten komen en we hebben toch al kinderfoto’s op Google gezet’ hoor ik Bill, Tom geruststellen. ‘Jaja, maar nu hebben we Juul in ons midden en toch blijft zij een soort journalist’ mijn gezichtuitdrukking verandert in kwaad. Ik journalist?! Nooit! ‘Kom op Julia is best aardig, en ze maakt geweldige episodes’ probeert Bill mijn naam te zuiveren. Meteen verschijnt er weer een lachje op mijn gezicht en weer voel ik mijn buik borrelen. Snel loop ik door en loop de trap op. Uit mijn toilettas haal ik een maandverbandje en prop hem in mijn zak. Daarna loop ik weer naar beneden en loop direct door naar de wc. ‘Tom! Als jij zo graag de waarheid wilt zeggen doe dat maar!! Verkloot onze carrières maar!’ schreeuwt Bill en loopt dan stampvoetend de trap op. Ik leg het inlegkruisje in mijn onderbroek en trek dan door. Zodra ik de deur open doe staat Tom tegen de muur aan en kijkt me aan. ‘Jij hebt alles gehoord hé’ zegt hij op een boos toontje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.