Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 10: betrapt

Tell me why! (jonas brothers)

14 aug 2010 - 12:07

1439

4

282



deel 10: betrapt

nick pov:
De volgende ochtend stonden we vroeg op. We moesten namelijk nog best wel een eind met de tourbus rijden. En om tijd bij de soundcheck te komen moesten we nou eenmaal zo vroeg op. Toen ik vanochtend m’n ogen open deed stond Joe klaarwakker en aangekleed al in de kamer. ‘Wat doe jij zo vroeg wakker?’ ‘Ik kon niet meer slapen’ zei Joe hyper. ‘Je dacht zeker te veel aan Sascha’ plaagde ik hem. Zonder antwoord te geven liep hij het woongedeelte in. Ook pap, mam en Kevin waren al wakker. ‘maak jij de meisjes even wakker, Nick?’ Vroeg Denise toen ik het woongedeelte inkwam. ‘Ik maak Frankie wel wakker’ zei Kevin en hij stond op. Ik liep op de deur van de meisjes af en klopte op de deur. Misschien waren ze al wakker en stonden ze zich om te kleden. Toen ik geen reactie hoorde, schoof ik de deur voorzichtig open. Jennifer en Sascha lagen allebei nog diep in dromenland. Ik liep naar Jennifer’s bed en probeerde haar wakker te maken. geen reactie. ‘dat moet je toch niet zo doen’ zei Joe die vanuit de deuropening stond mee te kijken. ‘oh, hoe moet het dan wel?’ ‘Gewoon zo’ hij liep of liever gezegd rende op Sascha af en sprong boven op haar bed. Sascha was in één keer klaarwakker en begon te gillen. Hierdoor werd Jennifer ook wakker. Ze schoot in de lach toen ze zag wat er naast zich afspeelde. Joe stond nog steeds op Sascha’s bed te springen en Sascha probeerde hem er gillend van af te krijgen. Ik liep naar Joe, trok hem van het bed af en sleurde hem mee naar het woongedeelte. Even later kwamen Sascha en Jennifer aangekleed en lachend de kamer in. Ze stelden zich voor aan Paul en Frankie en gingen vervolgens bij Joe en mij aan tafel zitten. De rest was namelijk al lang klaar met ontbijten en gingen zich voorbereiden op de reis. Een half uurtje later zaten we in de bus op weg naar de volgende locatie. Joe was samen met Sascha, Paul en Kevin een spelletje aan het doen. Mam was even op bed gaan liggen en ik zat samen met Jennifer en Frankie tv te kijken. Frankie was duidelijk nog moe en probeerde z’n ogen open te houden. Uiteindelijk vielen z’n ogen dan toch dicht en viel in slaap tussen ons in. Hij lag daar bijna de hele weg. Jennifer en ik durfde allebei niet op te staan, omdat we dan bang waren dat hij wakker werd. Toen we er bijna waren deed hij opeens z’n ogen open en was gelijk hyper. Hij stond op en begon te springen. ‘We zijn er bijna!’ Schreeuwde hij de hele weg tot we er waren. In het begin was het nog wel grappig om te zien maar op een gegeven moment was je blij dat je de bus uit mocht. Er stonden al een aantal fans. Die waren er vroeg bij. We liepen op ze af en begonnen handtekeningen uit te delen. Het was nu toch zo rustig. Jennifer en Sascha liepen door naar de achteringang.
*Tijdsprong - de soundcheck-*
De soundcheck ging goed. De fans waren enthousiast. Er zijn geen rare dingen gebeurd en Jennifer heeft de hele soundcheck staan kijken. Samen met Sascha natuurlijk. Joe zwaaide af en toe naar ze. De fans begonnen dan gelijk te gillen omdat ze dachten dat het voor hen bedoeld was. Maar wij wisten wel beter. Ik had tijden de soundcheck bedacht dat ik Jennifer na de soundcheck zou vertellen dat ik haar leuk vind. Na de soundcheck hadden we eerst nog een aantal meet & greets en daarna was het soundchecken dan toch echt afgelopen. Ik liep weer terug richting concertzaal, die inmiddels op een aantal mensen na helemaal leeg was. in de verte zag ik Jennifer staan. Ze stond te praten met een man van de beveiliging. Nu was het mijn kans. Ik liep op haar af, pakte haar hand en sleurde haar mee de lange gang in. ‘Ik leen haar even’ riep ik de beveiligingsman na. ’Nick, wat doe je’ vroeg ze lachend en verbaasd tegelijk. ‘Ik moet je wat zeggen, km nou maar’ ik trok haar mee naar buiten. Ik keek om me heen of er niemand was. ‘Wat is er nou? Je doet zo raar’ zei ze nog steeds verbaasd. ‘Ik moet je wat zeggen’ ‘ja dat zei je net ook… en voordat ik het wist drukte ik mijn lippen op de hare.

Jennifer pov:
Ik voelde hoe hij zijn lippen op de mijne drukte. ‘Wow’ was het enige wat ik daarna wist uit te brengen. ‘ik vind je leuk’’ begon hij ‘heel leuk zelfs’ ik stond nog steeds met mijn mond open. Opeens realiseerde ik mij wat er net gebeurd was. Nick Jonas vond mij leuk. Ik kon het wel uitgillen, maar mijn lichaam wou niet mee werken. ‘Je vindt mij dus niet leuk’ hoorde ik hem zeggen. Ik moest wat doen. Ik vond hem al heel lang heel leuk en nu had hij tegen mij gezegd dat hij mij ook heel leuk vond. Dat kon ik toch niet zomaar laten gaan. Hij draaide zich om en wou weglopen ‘wacht!’ Riep ik en ik pakte zijn hand. ‘Ik vind jou ook heel leuk, al heel lang zelfs. Maar ik durfde het niet te vertellen’ langzaam verscheen er een glimlach om zijn mond. ‘Dus je vindt mij ook heel leuk’ vroeg hij daarna voor de zekerheid. Ik knikte ‘heel, heel, heel leuk’ zei ik. En voor ik het wist drukte hij zijn lippen weer op de mijne. Dit keer zoende ikterug. ‘Zo, dus jullie zijn nu officieel een stelletje’ horen we een stem achter ons zeggen. Kevin stond grijnzend achter ons. We hadden hem helemaal niet aan horen lopen. Nick en ik knikten tegelijk. Hij kwam op ons aflopen en gaf ons een knuffel’ gefeliciteerd’ riep hij ‘ik ga Daniëlle maar is zoeken’ vervolgde hij toen hij ons weer los had gelaten. En hij liep naar binnen.. Nick pakte mijn hand ‘dus jij wil mijn vriendinnetje zijn? Vroeg hij voorzichtig. Ik knikte ‘heel graag zelfs’ ik begon te rillen. Het was best koud buiten. Nick zag het ‘laten we maar naar buiten gaan, ik wil namelijk niet een vriendin hebben die ziek is’ samen liepen we weer naar binnen. Sascha kwam op ons afgerend ‘ik hoorde het van Kevin, ik ben zo blij voor jullie’ ze gaf ma een knuffel. Over haar schouder zag ik Joe naar haar kijken. Blijkbaar had ons nieuws Joe gestoord in een gesprek, hij zag er niet bepaald vrolijk uit. “Sorry”ť gebaarde ik met mijn lippen. Er verscheen een lag op zijn gezicht. Toen ze me losliet gaf ze Nick een knuffel ‘je zorgt wel goed voor haar, anders doe ik je wat’ hoorde ik Sascha tegen Nick zeggen. Ik moest lachen. Typisch Sascha. Ik liep op Joe af ‘ons nieuwtje kam een beetje op het verkeerde moment of niet’ ik ging naast hem staan en keek naar Sascha die Nick inmiddels had losgelaten. ‘Eigenlijk wel’ zei hij terwijl hij zijn blik naar Sascha let glijden ‘sorry’ zei ik nu hardop ‘geeft niet, ik ben heel blij voor jullie’ hij gaf me een stevige knuffel. ‘Zeg laat je m’n vriendin wel heel’ zei Nick lachend. Joe liet me los. ‘Ik moet even wat doen, ga je even mee Nick?’ nee, ik wacht hier wel op je’ hij wou wat tegen Joe zeggen ‘maar je moet me echt wel even helpen’ ik gaf Joe een knipoog. ‘Ik kom al’ en hij pakte mijn hand. Samen liepen we naar de kleedkamer. ‘Zo, waar bij moet ik je helpen?’ Vroeg hij terwijl hij de deur achter zich sloot. ‘Oh, niks’ ‘waarom moest ik dan mee?’ Vroeg hij verbaasd ‘Omdat Joe Sascha iets heel belangrijks ging zeggen of vragen. En ik denk niet dat ze daar ons bij willen hebben’ zei ik. ‘oké, dus jij gaat voor koppelaarster spelen’ ‘zoiets’ ik wou weer weglopen maar Nick trok me tegen zich aan ‘ik wil wel wat doen’’oh, wat dan?’ Vroeg ik verbaasd. ‘Dit’ en hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik zoende hem terug. Langzaam ging de zoen over in een tongzoen. Opeens kwam Frankie de kamer binnen gestormd ‘ieeellll’ zei hij. Snel liet ik Nick los. We werden allebei knalrood. ‘Ik moest van Papa zeggen dat we kunnen eten’ Nick knikte. ‘We komen eraan.’ Toen Frankie de kamer uitliep schoten we beide in de lach. ‘laten we maar gaan’ zei Nick terwijl hij mijn hand vastpakte ‘ja ik denk dat dat beter is’ ik pakte zijn hand stevig vast en samen liepen we richting de eetzaal.


Reacties:


saphira
saphira zei op 15 aug 2010 - 19:59:
Helemaal super!
Mag ik weer een melding?
X


Cullengirl
Cullengirl zei op 14 aug 2010 - 22:08:
aaw, arme Joe,, Super!
Snel verder!


twinsis
twinsis zei op 14 aug 2010 - 15:27:
Leuk !
Snel verder !
Xx Melis
Melding ?


SusieSimon
SusieSimon zei op 14 aug 2010 - 12:19:
Haha, ik zie het al helemaal gebeuren
mag ik weer een melding?
x