Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Miyavi » He's my boy. He's my secret. » Number 50 is my luckynumber. [2]

He's my boy. He's my secret.

29 dec 2008 - 20:19

216

3

326



Number 50 is my luckynumber. [2]

Giechelend loop ik de woonkamer binnen en wordt direct raar aangegaapt. "Ik he de kaartjes besteld voor het concert van Miyavi!" zeg ik vrolijk. "Ja en? Dat zeg je zowat elke maand." krijg ik als antwoord. "Ja maar dit keer is het anders," zeg ik mysterieus. "Waarom?" vragen ze in koor. "Het is mijn 50e concert!" roep ik uit. "Echt waar? Gaat het al zo snel? Het lijkt pas gisteren dat ik jou meenam naar het concert, waar je Myv leerde kennen." droomt mijn beste vriend weg. "Nou in feite is het een jaar geleden, maar goed." ik haal droog mijn schouders op. "Heb je dan in een jaar 50 concerten gezien van hem?" de mond van onze drummer valt open. "Uh ja, ik had het geluk dat het eerste concert in begin Januari viel en ik heb het geluk dat we met hem mee touren, zodat ik altijd bij hem kan zijn." langzaam droom ik weg. "Hallo hey, je doet alsof je verliefd op hem bent!" grijnst de bassist. Hij moest eens weten! "Maar goed, nummer 50 is mijn geluksnummer! Dus tijdens dit concert gaat er iets geweldigs gebeuren, dat weet ik zeker!" roep ik overtuigend en plof neer op de bank.


---------------------------------------------
Iemand al enig idee welke band dit is en wie de hoofdrolspeler is? :]


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 1 aug 2009 - 22:19:
uuh.. eeh.. Gazette?
DON'T KNOW!
maar!
ik eis van jou.. dat jij HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL snel verder gaat!
XD
want ik vind het nu al leuk

xK.K.^^


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 24 juni 2009 - 14:51:
Dan gaat ze hem ontmoeten ofseuw. DAMN ! xd
And I have noo Idea.


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 1 jan 2009 - 10:58:
geen idee welke band x] maar ik hoop Cinema Bizarre ofseuw

snel verd4r

xoxo