Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Meet me at midnight. » Proloog.

Meet me at midnight.

15 aug 2010 - 15:03

249

5

290



Proloog.

Het was een dag die ik nooit meer zou vergeten. Een die voor eeuwig in mijn hersenen geprint stond. De dag dat ik met hem trouwde. De man aan wie ik uitgehuwelijkt werd door mijn ouders. David Villa, was zijn naam. Hij was een bekende voetballer, ik een niemand. Hij kon iedereen krijgen die hij wou, maar in plaats daarvan liet hij zijn ouders iemand voor hem kiezen. Zijn ouders, die op mij uitkwamen. Een ordinair meisje, die een leven stond te wachten die zij niet uit kon kiezen. Al gauw hadden zijn ouders en de mijne een afspraak. De dag dat ik 18 zou worden zou ik aan hem uitgehuwelijkt worden. Inmiddels ben ik 20, en al iets meer dan een jaar getrouwd met David Villa. Voor elke andere vrouw, elke trouwe, vrouwelijke fan van hem zou het een droom zijn geweest. Maar niet voor mij. Ik wou een leven waar ik zelf de touwtjes in hand zou hebben. Waarin ik zelf de keuzes voor in mijn toekomst kon maken. Mijn eigen beslissingen kon nemen voor mijn toekomst. Maar misschien zou ik me er maar bij moeten leggen dat ik nooit het leven kan leiden dat ik wou, dat een leven vol eigen keuzes niet voor mij weggelegd was. Dat zou het beste voor iedereen kunnen zijn, behalve voor mij. Maar dat was dan ook de reden dat ik leefde. Om anderen tevreden te houden, ook al ging ik langzaam dood van binnen. Maar toen ontmoette ik hem.


Reacties:


Encore
Encore zei op 15 aug 2010 - 23:36:
Kayley, niemand vroeg om je commentaar, dus je moet haar niet gaan bèta-readen.

Snel verder! =D


Torresss
Torresss zei op 15 aug 2010 - 21:26:
Ik hou van je story's.


Fernando
Fernando zei op 15 aug 2010 - 17:46:
Verdeeeer


Torresss
Torresss zei op 15 aug 2010 - 17:19:
Snel verder!!!


Kayley
Kayley zei op 15 aug 2010 - 17:09:
Het is niet slecht. Voor een proloog zelfs zeer uitgebreid en zeer uitleggend.
Ik heb het echter niet zo op de blok tekst. Probeer te werken met enter, vanaf het er niet meer mee te maken heeft, kan het op de volgende regel. Zo krijg je meer structuur in je hoofdstuk en leest het makkelijker voor ons.
Met de inhoud is er dus totaal niets mis, dus ga maar snel verder posten jij!