Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Wemo's Hardborns » Hoofdstuk 1.

Wemo's Hardborns

29 dec 2008 - 22:08

380

0

225



Hoofdstuk 1.

Hoofdstuk 1.

De Wemos .&& Hardborns.


500 jaar terug werd er een oorlog verklaard door de Wemo partij. De andere partij heette: Hardborn. Hardborn was een groep mensen die van ruig .&& geweld hielden. De Wemo groep hield van Muziek naar hun smaak. Genaamd: WemoCore. Integenstelling tot Hardborn want die hield meer van Hardcore. Hardcore was een muziek dat ruig en hakkerig was. De groepen waren tegen elkaar omdat ze elkaar niet mochten. Ze haatte elkaar .&& konden elkaar niet uitstaan ! De Wemos waren stille mensen .&& haatten de Hardborns. Hun style en de manier waarop ze spraken over Wemo. Ze zeiden dat alle Wemos zich sneden .&& vaak huilden en altijd alleen en eenzaam waren. Dat ze een lelijk uiterlijk hadden, en vooral dat ze uit hell waren gestuurd ! De Hardborns woonden in een huis van steen .&& planken. De Wemos in een houten huis met plastic en glazen ramen. De in richting van de Hardborns was: 5 banken op de eerste verdieping. En op de 2de verdieping een slaapkamer. Voor maarliefst 50 mensen, want ja het waren immers veel mensen. En op de laatste verdieping de 3de stond een bord met daarop een plan voor een oorlog tegen de Wemos. Waarom ze ze haatten en wat de Wemos hun habben aan gedaan. Natuurlijk hadden de Wemos ook 3 verdiepingen. Op de onderste stonden banken. En op de muur babycakes getekend. En in een hoek stond een stereo met leuke muziekjes naar hun smaak. En op de 2de verdieping een bord met plannen voor de oorlog tegen de Hardborns en wat ze tegen ze hadden. Je kan wel raden wat er bij alle beide op stond. Op de 3de verdieping waren bedden, sommige Wemos wouden liever op de bank slapen of op de grond. Dan hadden ze dus nog bedden over en dus kwamen er soms ook wel wat mensjes mee naar hun huisje. Soms nam een jongen zijn vriendinnetje mee of een meisje haar vriendje. Die bleven dan even slapen of bleven daar soms ook in de groep omdat het hun zo goed beviel. Ze moesten wel een ding beloven. En dat was dat ze mee zouden doen met de oorlog ! Maar daar hadden de meeste absoluut geen problemen mee. Ze wouden graag een einde maken aan het geruzie en gehaat tussen de 2 groepen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.