Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » All I want for christmas is you { ... Bill ... } » Part five: Christmas 2007

All I want for christmas is you { ... Bill ... }

30 dec 2008 - 12:07

582

1

153



Part five: Christmas 2007

Dit jaar gingen we met de familie van Bill en van mij samen kerst vieren. Het was het eerste jaar, door Lexy werden de families veel hechter. Ook doordat mijn ouders zagen dat Bill een perfecte vader was voor Lexy. Dit hadden ze dus helemaal niet verwacht. Bill en ik woonden vanaf oktober in een super mooie villa. Want nu we beide 18 waren mochten we natuurlijk doen wat we wilden. 2007 was een top jaar voor Tokio Hotel, dus kon hij niet vaak bij mij en Lexy zijn daarom mochten we mee op tour. Bill kon Lexy niet missen en Lexy kan trouwens ook niet zonder haar papa en ik niet zonder Bill natuurlijk . Dit jaar zorgde Bill ervoor dat hij er was met Kerstmis omdat Lexy jarig was en omdat hij bij zijn familie wou zijn.

Hij had een paar dagen op voorhand deed Bill nogal geheimzinnig. Hij ging vaak naar weg, maar ik wist dat hij ergens anders naartoe ging dan hij altijd zei, maar Tom stelden me gerust dat hij iets voor mij ging doen en dat het een verrassing was. Ik geloofde Tom dan maar. Ik had het toch te druk met Lexy om me om Bill druk te maken. Ze begon te brabbelen en probeerde te wandelen want niet echt goed lukte, dus moest ik haar wel echt in het oog houden.

Die kerstavond had ik voor de gerechten gezorgd samen met de mama van Bill. Lexy zat in haar park wat te spelen en te brabbelen. Wat ik eigenlijk wel grappig vond soms, want ik wist nooit wat te antwoorden maar ik moest toch een reactie geven. Wat soms wel raar was want ik wist niet eens wat ze bedoelde en dan keek ze me best raar aan als ik antwoord gaf op iets anders.

We zetten de tafel mooi klaar en Bill vertrok weer. Hij gaf me nog een kus op mijn mond en ging dan snel weg met de auto. Hij heeft trouwens een mooie auto hoor een BMW Cabrio alleen niet zo praktisch met Lexy, maar Bill moest weer eens speciaal doen zoals altijd. maar dat doet er nu even niet toe.

Een half uurtje later kwam Bill binnen met een tasje. Ik liep naar hem toe en wou kijken, maar hij deed alles om het me niet te laten zien. ‘Dat is een verrassing voor straks’ zei Bill. Hij had zo een bepaalde grijns op zijn gezicht en dat wou zeggen dat hij iets van plan was. Na een uurtje was al het eten klaar en gingen we allemaal aan tafel zitten. Bill ging langs me zitten n glimlachte naar me. We praten allemaal gezellig totdat Bill met zijn vork tegen zijn wijnglas tikte.

‘Mag ik even stilte?’ zei hij. Iedereen zweeg en bekeek Bill. Bill zei bedankt en hij ging rechtstaan en knielde voor me. ‘Shanti, je betekent zielsveel voor me en ik wil je nooit meer kwijt. Daarom wil je vragen Shanti Kaulitz te worden?’ Ik was nog half in shock en kreeg tranen in mijn ogen. ‘Natuurlijk wil ik dat Bill!’ Hij stond op en trok me recht. Hij deed een wondermooie ring rond mijn vinger en trok mij tegen zich aan en kuste me met veel passie en liefde, iedereen klapte voor ons.

Bill en ik konden de hele avond niet van elkaar afblijven. Toen iedereen uiteindelijk was, legde we Lexy in bedje en gingen Bill en ik naar de slaapkamer. Je kunt wel raden wat we daar deden zeker. . .


Reacties:


ScreamPorn
ScreamPorn zei op 30 dec 2008 - 18:04:
Sorry dat ik nog niet reactie heb gezet gisteren
Maar ik ben nu op het account van mij en Nikki
en Nikki vind hem ook geweldig
dus wij vindenn dat jy snel verder moest schrijven
xoxo. ScreamPorn '