Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Wemo's Hardborns » Hoofdstuk 4.

Wemo's Hardborns

29 dec 2008 - 22:26

279

0

225



Hoofdstuk 4.

Hoofdstuk 4

De dromen van Bas.

Toen Bas die ochtend wakker werd zag hij dat Marit best wel bleek eruit zag. Hij had ook naar gedroomd, over dat alles & iedereen heb in de steek liet. Dat kon hij natuurlijk niet accepteren. Want de meeste dromen waren bij hem visioenen. Dat betekend dat de meeste dromen bij hem waarheid werden. Hoe zou Marit zich voelen dacht hij. Zou zij vannacht iets ergs hebben gedroomd? Of kwam het door dat gedoe van 12 uur van haar?! Hij voelde angstige gevoelens opkomen en pijn. Want als hij echt vannacht had gedroomd wat er later zou gaan gebeuren, dan was niet alleen hij maar ook Marit in gevaar!! Hij probeerde weer te gaan slapen. Omdat hij graag wou weten wat er nog meer zou gaan gebeuren. Hij wou niet dat Marit iets overkwam! Jammer genoeg kon hij niet weer in slaap vallen, dat lukte hem niet meer omdat hij al een hele tijd wakker was en dacht aan zijn dromen. Hij was bang dat ze echt uit zouden komen, en zijn leven ervan af zou hangen. Zou Marit hem geloven als hij het aan haar verteld? Zou ze misschien willen vertellen waarom ze om 12 uur vannacht in de badkamer moest zijn??! Is ze gelovig, dat ze daarvoor moest bidden? Maar waarom in de badkamer? Waarom zou ze dat niet willen/durven in de slaapkamer? Of misschien wel omdat ze dan de maan zag? Maar dan konden we toch ook de gordijnen open doen? Of ligt het aan mij? Maar als zij dat graag zo wilde, dan accepteer ik dat gewoon. Dat is het allerbeste !! Hij ging weer liggen. En wachtte totdat Marit wakker zou worden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.