Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » Isis en Osiris

Into The Electric Castle

26 aug 2010 - 19:50

313

2

331



Isis en Osiris

Schotse Hooglander: Wat voor rare plek is dit waar ik nu ben beland. Is het nu de tijd om te boeten voor mijn zonden? Ik kan niet geloven dat dit god's creatie is. Deze plek is gevormd door de hand van de duivel.

Indiaan: Nee dit is voorspeld, door onze oude legendes. Maak de kracht vanbinnen wakker en laat de reis beginnen

Schotse Hooglander: De reis waar jij het over hebt is voor overgave, hoe kunnen we reizen als onze zielen verdwaald zijn, denk je dat we onszelf vinden bij de poorten van redding. Ik voel alleen dat het einde nabij is.

Ridder: Wij zijn bij de poorten van Avalon, het eiland van geesten, we zijn bij de poorten van Avalon, op zoek naar de heilige graal

Romijn: er is geen uitweg, we zijn slaven voor altijd, in de onderwereld, de kaken van Orcus, ik roep Jupiter, heerser van de goden, laat ons de weg zien, van onze gevangenschap naar onze redding.

Egyptenaar: De velden van Yaaru liggen voor ons te wachten, wees blij, wij zijn gekozen om de grote hal van Isis en Osiris te betreden.

Romijn: Nee je bent mis, we zitten opgesloten in schaduwen, samen met verbannen zielen, en rare geesten, ik roep Mars, de heilige goed van oorlog, geef mij de kracht, om mij te bevrijden van dit kwaad

Schotse Hooglander: Kun je de sterren zien? Kun je de stand zien hoe ze staan? Als ik heuvels kon zien waar we op konden klimmen om te kijken... Maar zelf het zonlicht... het geeft geen warmte... geen warmte...
Hoe gaan we onze weg vinden, als we de sterren niet eens kunnen herkennen, als we hun stand niet kunnen herkennen, waar moeten we heen...
Deze zoektocht waar je het over hebt, is niet voor glorie! Geen graal bestaat op deze rare planeet. Er is maar een ding dat ik voel... Het einde is nabei...

Isis and Osiris


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 24 aug 2010 - 19:21:
schrijf eens potverredikkie verder. anders ben je stom


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 aug 2010 - 13:58:
dit nummer ken ik wel. :"DDDDDDDD