Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 11: de date!

Tell me why! (jonas brothers)

17 aug 2010 - 12:24

1182

4

290



deel 11: de date!

Sascha pov:
Toen we terug op weg waren naar de kleedkamer, trok ik Jennifer weg van Nick die samen ongeveer een halve meter voor me hand in hand liepen. Nick keek ons even verbaasd aan maar liep dan toch door. ‘Ik moet je wat zeggen’ zei ik toen Nick uit zicht was verdwenen. ‘brand los zou ik zeggen’ ‘niet hier’ ik trok haar mee een kamertje in. ‘zeg het nou maar’ zei ze licht geïrriteerd. ‘oke, hij heeft me mee uit gevraagd’ gelijk verscheen er een lach op haar gezicht ‘wie?’ vroeg ze lachend. Ik sloeg haar speels tegen haar arm ‘Joe natuurlijk’ ik begon op en neer te springen ‘en zo te zien heb jij ja gezegd’ zei ze lachend. ‘NATUURLIJK heb ik JA gezegd’ zei ik tussen het springen door. Opeens bleef ik stil staan. ‘Wat moet ik aan?’ Jennifer begon harder te lachen ‘ik meen het serieus. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Laat staan een date.’ Zei ik serieus. Opeens stopte ze met lachen ‘Sas, hij vindt je zo al mooi genoeg. Hij heeft je toch niet voor niks uitgevraagd. Hij vindt je echt wel leuk. Trouwens Damiën was toen toch ook mijn eerste date. En daar heb ik een jaar lang wat mee gehad’ zei ze. ‘Je hebt gelijk’ ik begon te lachen. ‘En ik help je, dus wanner is die date?’ Zei Jennifer terwijl ze de deur opendeed ‘morgenavond. Wil je me helpen? oh Jennifer je bent een schat’ ik vloog haar om haar hals. ‘Maar wil je niet liever iets met Nick gaan doen? Hij is morgen ook vrij.’ ‘weet ik, maar daar heb ik morgen avond genoeg tijd voor als jij op date bent’ gelijk begon ik weer te springen. ‘Ik heb er zo’n zin in’ lachend liepen we richting de kleedkamers.

Jennifer pov:
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker gemaakt. ‘Jen, sta nu op, we gaan shoppen’ het was Sascha die al aangekleed naast m’n bed stond. ‘Ik kom eraan’ zei ik slapend. Gisterenavond was het nogal laat geworden omdat we na het concert nog met elkaar hebben nagepraat. Het was het allereerste concert dat ik van zou dichtbij had meegemaakt. We stonden in de coulissen te kijken. Sascha kon maar niet stoppen over haar date te praten. En vandaag was het dan zover. Maar waarom we er zo vroeg uit moesten wist ik niet. Toen ik even later aangekleed en al het woongedeelte in kwam zat Nick al ook al aan het ontbijt. ‘hey, schone slaapster’ zei hij terwijl hij een kus op m’n lippen gaf. ‘Kom nou Jen!’ Riep Sascha vanaf de gang. ‘veel succes vandaag’ zei Nick lachend ‘dank je, ik zal het nodig hebben’ snel gaf ik nog een kus op z’n lippen en liep toen achter Sascha aan.
*tijdsprong - die avond* ‘Je ziet er geweldig uit’ zei ik bemoedigend toen Sascha haar nieuwe outfit showde. ‘Vind je’ ‘ja, en niet alleen ik. Ook Joe vind het vast geweldig’ ‘ik hoop het’ zei ze onzeker. ‘Geniet van de avond, denk nergens meer aan behalve aan Joe en jou en dan komt alles goed, geloof me’ ‘oké’ zei ze terwijl ze haar haren nog eens begon te kammen. ‘Kom nou maar, hij staat vast al te wachten’ ik pakte haar aan haar hand en sleurde haar mee naar het woongedeelte. Joe stond inderdaad al te wachten. Toen Sascha de deur door kwam viel zijn mond open van verbazing. ‘Wow, je ziet er geweldig uit’ wist hij stotterend uit te brengen. Sascha werd rood. Ik moest zachtjes lachen. ‘Zullen we gaan’ zei Joe terwijl hij ook rood als een tomaat was geworden. Ze liepen de deur uit. Toen Sascha nog één keer omkeek stak ik m’n duimen op. ‘Is ze nerveus’ vroeg Nick toen ze de hoek omwaren ‘ja, heel nerveus en Joe?’ ‘Ach, hou er over op, Joe was de hele dag al zenuwachtig. Of ze hem wel leuk zou vinden enz.’ ‘haha, ik ken het gevoel’ zei ik lachen. Hij sloeg een arm om me heen en wou me net een kus geven toen Kevin de kamer in kwam ‘zeg, doet dat ergens anders.’ ‘oké, oké we gaan al.’ Nick trok me mee naar mijn kamer. ‘Zo, filmpje kijken?’ Zei hij toen hij me een kus gegeven had. ‘Heb jij een film dan?’ ‘Ja tuurlijk zo terug’ en hij verdween de kamer uit. Ik deed alvast de tv aan. Dit was duidelijk een luxe hotel want op elke slaapkamer stond ook een minibar en een TV. Even later kwam Nick naar binnen met een stapel films. Ik trok er één uit de stapel. ‘Deze maar doen dan?’ Vroeg ik terwijl ik de DVD al in de DVD-speler deed. Ik ging tussen Nick’s benen op het bed zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn borst. Ik voelde hoe hij ademhaalde. Ik werd er rustig van. Hij legde zijn handen op mijn handen. Zo hebben we de hele film gekeken. ‘Hoe zouden Sascha en Joe het nu hebben’ vroeg hij opeens. ‘Geen idee, maar ze zijn al bijna 2 uur weg. Dus ik neem aan goed.’ Zei ik terwijl ik tussen z’n benen uit klom. ‘Ik hoop het, Joe vind haar al heel lang leuk’ ‘dat is geheel wederzijds voor Sascha’ zei ik terwijl ik wat drinken pakte ‘ze zijn een leuk stel’ vervolgde ik. Opeens voelde ik twee armen om me heen ‘wij zijn ook een heel leuk stel, hoor’ ik draaide me om. Mijn gezicht zat nu heel dicht bij dat van Nick. Hij gaf me een zoen. Hij werd steeds intenser. Opeens kwam Sascha de kamer binnen stormen ‘we hebben gezoen…’ verder kwam ze niet. ‘Oh, sorry ik stoor’ ze wou zich weer omdraaien. Ik begon te lachen. ‘Nee, ik ga wel. Waar is Joe? Vroeg Nick ook lachend. ‘in jullie slaapkamer geloof ik’ ‘oké, dag babe’ hij gaf me een kus en liep toen de kamer uit. ‘Sorry’ zei Sascha toen Nick de deur achter zich had dichtgedaan. ‘Geeft niet. Maar vertel hoe was het?’ ‘Het was geweldig. Eerst gingen we naar een chique restaurant, waar ik nu helemaal vol van zit.’ Sascha en Joe hadden hier niet mee gegeten omdat ze naar het restaurant van de stad gingen, en zo te horen was het maar goed ook dat sascha van te voren niet wat had gegeten. Ze wou het wel van de zenuwen, maar ik heb haar tegengehouden. ‘oke en daarna?’ Ze vertelde het hele verhaal. Ze hadden op heet strand gewandeld en toen hadden ze zomaar ineens gezoend ‘de details vertel ik niet hoor’ zei ze er lachend achteraan. ‘Dat hoef ik ook helemaal niet te weten, maar hebben jullie nu wat samen?’ Ze zweeg. ‘Zeg nou?’ Zei ik dwingend. Zachtjes knikte ze haar hoofd. Ik gilde het uit. ‘Dat is geweldig sas’ ‘het was zo romantisch’ ze glunderde van oor tot oor. Joe was haar eerste vriendje en het was nog een geweldig vriendje ook. Ik wist zeker dat ze een heel leuk stel zouden worden. We trokken onze pyjama’s aan en gingen in bed liggen. Ik viel gelijk in slaap. Vandaag was een geweldige dag.


Reacties:


twinsis
twinsis zei op 18 aug 2010 - 18:10:
Leuk !
Snel verder
Xx Melis
Melding ?


saphira
saphira zei op 17 aug 2010 - 22:16:
Awh, wat lief.
Als er nou maar niks fout gaat.
Mag ik weer een melding btw?


SusieSimon
SusieSimon zei op 17 aug 2010 - 13:10:
helemaal mee eens.. snel verder
mag ik weer een melding?
xx


Cullengirl
Cullengirl zei op 17 aug 2010 - 12:30:
<333333333333333333333333333
snel verder!