Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 30.Don't touch me!

Trip to hell!

28 aug 2010 - 17:57

926

1

314



30.Don't touch me!

Bill drukte zich dichter tegen je aan en drukte toen lief zijn lippen op de jouwe. Je wendde je gezicht af en probeerde verwoed te ontsnappen uit Bill's greep. Bill schudde zacht zijn hoofd en stond toen plots op, maar aangezien hij je nog steeds vast had werd je ook gedwongen om mee op te staan. Je zag je kans schoon en je begon Bill van je af te duwen. Bill keek je even glimlachend aan en draaide je toen om zodat je met je gezicht naar de andere jongens stond. Zijn greep op je middel versterkte toen je hard begon tegen te werken. Je schrok wel even toen je vooruit keek, Tom stond op nog geen meter van je af en keek je grijnzend aan. Hij zette nog een stap naar je toe en bang probeerde je een stap achteruit te zetten toen je zijn grijns opmerkte. Maar omdat Bill achter je stond kon je geen enkele kant meer op. Tom kwam tegen je staan en zei grijnzend 'Hello Keisha.' de gemene ondertoon in zijn stem verraadde het onheil dat boven je hoofd hing. Je moest naar boven kijken aangezien Tom, net als de andere jongens, een kop groter was dan jou. Tom liet zijn blik over je lichaam glijden en zei toen grijnzend 'You look gorgious Keisha.' hij wou zijn lippen op de jouwe drukken, maar je wendde meteen je gezicht af terwijl je je hevig tegen Bill's greep verzette. Tom keek je grijzend aan en liet zijn hand zacht over je wang glijden. Je siste boos 'Don't touch me!' Tom's grijns werd nog groter en zei 'Rude girl.' om je nog wat meer te pesten liet hij zijn hand langs je nek naar je borsten glijden. Hevig begon je tegen te spartelen toen Tom zijn hand langs je borsten heen liet glijden. Bang piepte je 'Bill, let me go!' Bill trok je harder tegen zich aan siste gemeen 'No.' je draaide je hoofd naar Bill en keek hem smekend aan. Bill grijnsde en schudde zijn hoofd terwijl hij zei 'It doesn't work honey.' je kin werd vastgenomen en Tom dwong je om hem aan te kijken. Maar je rukte je kin hard los uit Tom's greep en je begon hevig tegen te spartelen. Maar doordat je zo hard tegenspartelde schopte je Tom per ongeluk. Tom keek je boos aan en hij greep je aan je haar vast en hij rukte je los uit Bill's greep. Bang gilde je 'Please let me go! I didn't want to...' Tom duwde je hard tegen de muur zodat je met je gezicht tegen de muur vlamde. Bang probeerde je je gezicht te beschermen maar Tom greep genadeloos je polsen beet en draaide ze op je rug zodat je je niet meer kon bewegen zonder pijn te hebben. Bill schoot zijn broer ter hulp en ging dicht tegen je aan staan zodat je niet weg kon. Tranen stroomden over je wangen terwijl je huilend riep 'Please stop, you hurt me.' toen je dat zei draaide Tom je polsen nog meer om. Je kronkelde van pijn mee met je lichaam, huilend snikte je 'Please stop.' Tom siste gemeen in je oor 'I hope you will listen now.' je zei snikkend 'Yes, but please stop hurting me.' Tom grijnsde gemeen naar je. Plots werd je losgelaten, maar Tom duwde je hard richting het bed. Huilend belandde je op je knieën maar je wist je nog snel recht te zetten. Snel keek je om je heen, Gustav en Georg waren gaan zitten in de twee kleine zeteltjes die in je kamer stonden en Tom en Bill hielden je in de gaten maar stonden te ver van de deur om je tegen te houden. In een reflex liep je naar de deur en probeerde je hem open te trekken. Maar niets werkte, hoe hard je ook trok de deur ging niet open. Hysterisch begon je aan de deur te trekken en erop te slaan terwijl je luid gilde 'Help me! Please!' je hoorde Tom lachend zeggen 'Nobody can hear you sweetheart.' je negeerde Tom compleet en je begon luid te gillen. Misschien dat de chauffeur er nog was en dat hij je zou horen en je ter hulp zou schieten. Doodsbang begon je nog luider te gillen toen je Tom op minder dan twee meter afstand van je hoorde zeggen 'You can't escape Keisha. So stop screaming.' plots werd je bij je middel gegrepen en werd je naar achter getrokken. Oorverdovend begon je te gillen terwijl je hevig om je heen begon te slaan. Tom schreeuwde plots luid 'Shut your fucking mouth Keisha!' huilend probeerde je ergens aan vast te grijpen maar daardoor schoof je uit en viel je languit op je rug. Je hoofd knalde hard tegen de grond, huilend greep je naar je hoofd terwijl een luide gil je mond verliet. De omgeving rond je begon even te draaien en moeilijk zette je je recht op. Maar tijd om te bekomen van de pijn had je niet want Tom greep je haar hard beet en trok je genadeloos mee over de vloer naar het bed. Oorverdovend begon je te gillen toen een vreselijke pijn door je lichaam ging.
Waarom deed hij dit? Wat had je verkeerd gedaan, dat je zo slecht behandeld werd? Wat was hij in hemelsnaam met je van plan? Het gevoel alsof iemand een emmer koud water over je had heen gegooid overviel je toen het antwoord op de vragen je, na iets minder dan twee weken, te binnen schoot. Een antwoord dat je liever nooit gekend had.


Reacties:


4passions
4passions zei op 27 aug 2010 - 12:18:
wow! 'te binnen schoot'?!! she knows?:o


??????????? hup typeeeee!

xx