Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why don't you love me ? [TK] » 3 :

Why don't you love me ? [TK]

18 aug 2010 - 10:23

1041

0

259



3 :

‘‘wat je kom je hier doen ?’’vraagt tom dan.‘‘ruzie met mijn vader.’’zeg ik.‘‘wij gaan nu naar het dorp ? heb je zin om mee te gaan ?’’vraagt tom dan twijfelend.‘‘ja lijkt me gezellig !’’zeg ik meteen en tom en bill knikken en lopen weg ik loop ze achterna. als we in het dorp zijn lopen we een tijdschriften winkel in. meteen lopen tom en bill naar de muziek tijdschriften. ik zie tom tussen de raptijdschriften kijken maar hij zucht.‘‘tom hier vind je egt geen samy deluxe posters.’’zeg ik zacht.‘‘hoe weet jij dat ik fan ben van samy deluxe ?’’ fuck hoe moet ik me hier nou uit lullen..‘‘uhmm.. ik weet alles als je het nog niet door hebt..’’zeg ikdan.‘‘nu even serieus.. hoe is je naam eigelijk ?’’vraagt hij dan als hij zich bedenkt dat hij mijn naam niet weet.‘‘jill parker kennedy maar noem me maar jill.’’zeg ik en steek mijn hand uit. hij pakt hem aan en schud mijn hand.‘‘nou hoe wist je dat ik van samy deluxe hou ?’’zegt tom.‘‘tom, ben je nou egt zo blond ? ik kan het zien aan je houding, je kleding en je gedrag.’’zo moeilijk is het niet hoor.‘‘owh haha had ik kunnen weten.’’zegt tom dan blozend. ik loop naar een rek met kranten, 18 augustus 2004. maar ik leef tog in 2010 ? nee maar.. ik.. dit kan tog niet ? die poster was vervloekt !‘‘uhmm jill je staart..’’zegt tom grinnikend. ik kijk hem dodelijk aan. hij blijkt te schrikken en valt achterover. maar nu snap ik nog iets niet .. tokio hotel bestond tog al in 2004 ? of was het toen nog devilisch. ? nee in 2005 krijgen ze pas een platencontract.. en in 2003 zijn ze ontdekt dus ze zijn nog niet egt beroemd..‘‘nee egt tom heeft gelijk je staart.’’zegt bill nu ook.‘‘ja dat weet ik.. ik probeer natedenken !’’zeg ik en ik leg de krant terug en loop de winkel uit. meteen volgen tom en bill mij en ik laat me zakken op een bankje. meteen vallen de eerste tranen over mijn wangen.‘‘hee meid sorry als we je hebben beledigt .. dat was dan niet onze bedoeling..’’zegt tom me geruststellend.‘‘nee tom het is niet jullie schuld.. het is.. gewoon ik ben in een heel ander..’’zou ik het ze wel moeten vertellen ? ja mischien kunnen zei me helpen..‘‘ik nouja.. ik leef normaal in 2010.. ik weet dat dit onmogelijk klinkt.. maar tog is het zo.. ik leef niet in 2004.. en ik wil graag terug.. ik mis al mijn posters.. en ik zou eigelijk morgen kaartjes krijgen voor een concert van tokio hotel.. en nu nu woon ik in 2004 .. en ik..’’ik maak mijn zin niet af of tom en bill kijken me beiden aan alsof ik gek ben.‘‘ja ik zei tog dat het onmogelijk klonk.. komop ik weet niet wat ik moet doen !’’zeg ik en ik kijk ze beiden moeilijk aan.‘‘humm.. we geloven je.. en weetje wat het domste is van dit allemaal.. wij hebben hier ook last van.. wij zijn weer terug gegaan naar dit dorpje in een jongere tijd en.. het bevalt ons. even geen gillende fans.. nouja behalve jij. en..’’‘‘How ! ik heb nooit gegild. behalve toen tom me kneep.’’zeg ik dan lachend.‘‘nouja jij bent onze enige fan hier in het dorpje niemand weet nog dat we bestaan.’’zegt bill en kijk verleidelijk om zich heen.‘‘ja maar.. de fans.. en..’’zeg ik.‘‘2010 is nog niet geweest. niet in de egte wereld en niet in deze wereld.. ’’zegt bill.. oke dit snap ik even niet. ik kijk hem raar aan.‘‘laten we zo zeggen.. als je weer terug word gezoemt.. is er niks gebeurd.. heb je niks gemist. en gaat het leven door.. laten we zo zeggen het echte leven staat stil..’’zegt bill.‘‘ahaa.. maar wanneer word ik terug gezoemt.. ?’’vraag ik dan nieuwschierig.‘‘dat kan een week zijn.. een maand.. een half jaar.. of mischien ook wel een jaar.’’zegt tom.‘‘hebben jullie dit vaker gehad ?’’vraag ik.‘‘ja altijd als we even rust willen hebben dan vinden we altijd wel een manier om terug te gaan in de tijd. maar hoe, dat is altijd verschillend nu sliepen we toevallig toen we in amerika waren.. en we werden ineens wakker in deze wereld.. hoe ben jij hier heengekomen ?’’vraagt bill dan nieuwschierig.‘‘dit gaat dom klinken.. ik zat te praten tegen een poster.. viel in slaap.. en toen werd ik wakker gemaakt door mijn moeder werd boos op mijn vader en rende naar buiten, toen kwam ik jullie tegen, gingen we naar een stipwinkel en toen er weer uit. en nu zitten we hier.’’zeg ik in 1 adem en de jongens beginnen te lachen. ik kijk ze beiden aan aangezien ik weet dat ze me uitlachen. ik duw eerst bill. en hij flikkert van het bankje. tom die begint hem keihard uit te lachen. nu duw ik tom maar hij sleurt mij mee waardoor ik ook op de grond terecht kom.‘‘Niet leuk !’’zeg ik nepboos.‘‘stiekem vind je het wel leuk dat ik boven op je lig..’’zegt tom lachend.‘‘stiekemwel ja.’’zeg ik blozend. okee nu denk je.. zoen hem ! maar dat doe ik niet. wat nou als hij het niet wil ? stel nou dat hij een vriendin heeft ! ‘‘je kunt je ook wel van me af gaan met je zware gewicht.’’zeg ik lachend. en tom staat op.ik sta ook op en klop het zand van mijn kleren af. tom komt voor me staan en klopt zijn handen op mijn kont .‘‘kaulitz wat doe je ?’’zeg ik lachend.‘‘sorry schatze maar je had nog zand op je kont zitten.’’zegt tom lachend.‘‘*ughe ughe* ik ben er ook nog.’’horen we bill chagrijnig zeggen. lachend kijken we hem aan. hoe hij met zijn armen over elkaar naar ons staat te kijken. dan voel ik nog steeds de handen van tom op mijn kont. lichtjes begin ik te blozen. ‘‘is bill jaloers ?’’vraagt tom plagend.‘‘nee maar.’’‘‘geef maar toe bill dat ben je wel ?’’zeg ik en ik ren naar bill toe en spring op hem. hij valt achterover en ik val op hem ik ga op hem zitten en begin hem te kietelen. hij lacht zich dood en tom komt er ook bij en die kietelt hem ook.‘‘Tom Jill Bitte stop !’’zegt hij wanneer de tranen over zijn wangen lopen. lachend kijk ik hem aan en tom en ik stoppen tegelijk met kietelen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.