Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 1 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:21

226

0

198



Chapter | 1 |

'Jack, schiet verdomme op!', schreeuwt Flynn naar boven. Snel duwt Jack zijn laatste spullen in de koffer en stormt de trap af. Onder aan de trap zag hij Flynn, Drake, Harry en Nate. 'Het regent', zegt Drake met een teleurgestelde stem. 'Ah, zodra we lekker in Hawaï zitten schijnt het zonnetje weer' zegt Nate om hem op te vrolijken. We lopen naar buiten en Jack sluit de deur af. Nate gooit de sleutels met een snelle vaart naar Flynn toe, 'Denk snel!', roept hij erbij. Flynn draait zich om en houd zijn hand open voor zijn gezicht en vangt de sleutels op. Hij tikt op zijn kop en zet en glimlach op. Nate slaat met zijn hand in de lucht en loopt naar de kofferbak. Hij laad zijn eigen koffer in en gaat achterin de auto zitten. Harry grijpt Flynn's ,Drake's en zijn eigen koffer en stopt die er ook in. Jack loopt richting de auto en laat tenslotte zijn eigen en de laatste koffer in en gaat achterin zitten samen met Drake en Nate. Harry gaat langs Flynn zitten die achter het stuur zit. Flynn start de auto. 'Goed idee van je, die cruise naar Hawaï', zegt Drake tegen Jack. 'Ik zit borden vol met goede ideeën', zegt Jack terwijl hij zijn kin naar boven houd. Ze rijden de oprit af de weg op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.