Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 3 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:21

360

0

162



Chapter | 3 |

.
Terwijl Flynn zich op de weg concentreerde waren de jongens achterin aan het stoeien. 'Hé, verdomme, kap daarmee!', roept Flynn. De jongens gaan gewoon door, Flynn rolt zijn ogen. Hij draait zich om en begint de jongens te stompen. 'Flynn!', schreeuwt Harry. Flynn draait zich om en ziet dat er een vrachtwagen recht op hun af komt. Flynn geeft een draai aan zijn stuur en vliegt met zijn auto over de weg. Achter hun horen ze allemaal auto's slippen. De vrachtauto begint hard te toeteren. Jack gooit zichzelf naar voren en draait aan het stuur mee. Flynn slaat hem terug naar achter en slingert de wagen net op tijd aan de kant van de vrachtauto. Opeens zien ze iets voor de auto springen en springt de auto. Flynn stopt de auto aan de zijkant en houd zijn armen gestrekt tegen het stuur. Hij zucht diep. 'Shit man', zegt Drake. Flynn stapt uit de auto en loopt naar de achterkant van de auto. Hij ziet een overreden hert liggen. 'Klote'. Hij rolt zijn ogen en kijkt rond. Hij kijkt nog eens naar het hert. Zijn buik was helemaal open gereden en plat. De darmen lagen er half uit. Flynn pakt een paar grote bladeren en pakt daarmee het hert bij de poten vast en sleurt het de bosjes in. Een grote plas bloed ligt aan de zijkant van de weg. Een half stuk darm ligt ook nog op de weg. Harry komt naar buiten en ziet het darm liggen. 'Ah, gadverdamme!', zegt hij terwijl hij weer naar de auto rent. Flynn schopt het stukje darm met zijn voet de bosjes in. Dan stapt hij terug in de auto. Terwijl de rest zit te luisteren naar Harry's verhaal over de darm start hij de auto en rijd verder.

Na een tijdje komen ze aan bij het schip. Flynn parkeert de auto en stapt uit. De rest pakt hun koffer uit de kofferbak. Drake geeft Flynn zijn koffer aan. Flynn gooit de sleutels naar Drake die dan de auto afsluit. Terwijl ze naar het schip lopen gooit Drake de sleutels terug. Flynn doet ze in zijn zak en bekijkt dan het grote cruise schip.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.