Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 4 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:22

673

2

174



Chapter | 4 |

Ze liepen de boot op en keken met grote ogen rond. Een grote man stond daar te wachten met een lijst.

Jack POV.
'Jack Frazer'. De man gaat met zijn vinger over het blaadje, wanneer hij zijn vinger stopt tikt hij er een keer op. '5 personen', zegt de man. Ik knik. Onze koffers worden overgenomen door 4 andere mannen en we worden naar onze kamer geleid. De kamer is groot. Er waren 2 stapelbedden, elk stapelbed had er 3. Wanneer de mannen de koffers neerzetten en de sleutel overhandigen en weggaan rent Flynn door de kamer, maakt een sprong en grijpt zich vast aan het bovenste bed. Hij trekt zich op en gaat liggen. 'Ik slaap hier!'. De rest zoekt zich ook een plekje uit en ik ga op het onderste bed liggen. Wanneer ik de koffer heb neergelegd op het bed staat Flynn al bij de deur. 'Kom op, het schip bekijken'. Harry rent hem wild achterna gevolgt door de rest en mij. We rennen het dek op en kijken op een kaartje. Er is vanalles. Een café/bar, restaurant, casino, zwembad en meer. 'Casino?', zeg ik. 'Yo', antwoord Nate. We lopen richting het casino. Het is prachtig, overal hoor je gokkasten, dice's, dobbelstenen rollen, juichende mensen..

Na een uurtje te hebben gegokt hoor ik gegil op het dek. Ik ren zo snel mogelijk het dek op. 'Jack!', roept Drake. Drake rent me achterna en al snel ziet de rest het en volgt. Als we op het dek staan zien we mensen paniekerig rond rennen. We varen recht op een rots af. 'Shit!', roept Harry. En dan gebeurd het. Het schip vaart recht tegen de rots op. Er ontstaat een grote scheur in het schip. Al snel ligt het voorste stuk van de boot in het water. Iedereen rent naar het acherste stuk. Het begon te regenen en te onweren. Mensen gleden uit over het dek en vielen in het water. Ik zag ze spatteren in het water en zo snel mogelijk terug zwemmen. Toen zag ik een paar haaienvinnen opduiken. 'Shit..' fluisterde ik. Een haai zwom op een vrouw af die amper kon zwemmen. Hij nam haar hoofd in zijn bek terwijl een andere haai aan haar benen stond te trekken. Uiteindelijk scheurde de vrouw uiteen. Het water werd rood en de haaien vechtten om het vlees. Terwijl ze om een paar meter darm aan het ruzieën waren vraten de andere haaien het lichaam op. Andere mensen werden ook uiteen gereten, opgegeten, verwond of verdronken. Wanneer de boot verticaal gaat staan hou ik me vast aan een paal. Na een tijdje zijn alleen ik, Flynn, Drake, Harry, Nate, 3 mannen en 2 andere vrouwen over. Ik zie Harry op me af rennen. 'Jack!', schreeuwde hij. Hij houd zijn hand naar voren. Ook ik rijk mijn hand naar voren uit om hem te grijpen. Te laat, Harry glijd uit en valt. Een haai maakt een sprong en vangt hem op. Verder heb ik Harry niet meer gezien. Ik knars mijn tanden. Ik zie dat Nate en Drake zich aan elkaar vasthouden. Wanneer Drake uitglijd valt hij ook het water in. Nate schrikt en glijd zelf ook uit. Zijn hoofd word doorboort door een spitse balk die kapot was gegaan. De balk komt aan de andere kant van zijn hoofd uit. Aan het einde van de balk pungelen zijn hersenen. Ik krijg kokhalsneigingen. Ik mis Flynn. Ik kijk rond. Dan zie ik hem in het water liggen. Hij word achtervolgd door een haai. Hij zwemt zo hard als hij kan. Wanneer hij word ingehaalt springt hij op de rug van de haai en houd zich aan zijn vin vast. De haai worstelt door het water. Een andere haai maakt een sprong en grijpt Flynn en de andere haai. Ook Flynn word naar onder genomen, het diepe water in. Terwijl ik de rest ook verslonden zie worden heb ik door dat ik de enigste ben. Ik heb geen kans. Ik doe mijn ogen dicht een laat mezelf vallen, in het water.

'5 personen?', zegt de man.


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 22 aug 2010 - 9:20:
Geweldig. Alleen eten Haaien geen mensen, maar worden ze soms gebeten omdat de haaien denken dat het zeehonden zijn...

Maarja wat had je anders moeten schrijven Dolfijnen?

Ik ga dit verhaal helemaal lezen.
FINAL DESTINATION FOR LIFE !!!!!!!!!


Torresss
Torresss zei op 20 aug 2010 - 14:00:
Ik hou van Final Destination