Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 5 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:22

455

1

172



Chapter | 5 |

Flynn POV.
'We moeten NU van dit schip af!', roept Jack hysterisch. Jack begint te zweten en rondjes te draaien. Ik hou hem vast. 'Jack, Jack! Wat is er?', zeg ik rustig. Jack duwt me weg. 'Dit klote schip gaat zinken!', schreeuwt hij. 'Haaien, en... die vrouw!', hij wijst naar een vrouw met een wit t-shirt. 'zij.. word uiteen gescheurd door haaien', schreeuwt hij alweer. De vrouw schrikt en rent weg. 'Jack, kalm aan, je verbeeld het je', zeg ik. Terwijl de rest bang toekijkt probeer ik Jack kalm te krijgen. Dan komen er 3 mannen en 2 vrouwen aan. 'Hou die klootzak in bedwang en loop door', zegt een man. Ik zie dan Johnny een gezichtsuitdrukking maakt. Eentje die zegt 'Ohw'. Ik weet dat andere zeggen dat ik 'ruig' ben, sterk en, naja, de rest kun je zelf wel bedenken. Ik klem mijn tanden op elkaar, 'WAT zei je daar?'. De man drukt zijn borst op de mijne en komt met zijn gezicht dichterbij. 'Je hoorde me wel', zegt hij zachtjes. Terwijl we elkaar vieze blikken gaven fluisterde hij: 'Klootzak'. Ik maak een vuist en beuk hem in zijn gezicht, recht tegen zijn neus. De man deinst achteruit en houd zijn handen op zijn neus. Het bloed gleed tussen zijn vingers over zijn handen. De 2 vrouwen schrokken en de 2 andere mannen keken mij kwaad aan. Een man nam een aanloop en sprong tegen me aan. We vielen op de grond. Hij zat bovenop mij en beukte mijn schouders tegen de grond. Hij sloeg met zijn vuisten in mijn gezicht. Ik tilde mijn benen, duwde hem met mijn handen omhoog en schop hem van me af. De mensen cirkelden zich om ons heen. Terwijl de andere man ook ingreep en mij bij mijn keel greep kwam Alex in actie. Hij schopt de man in zijn zij. Hij laat me los en ik kom op mijn voeten terecht. Jack staat nog te paniekeren. Wanneer de man met de gebroken neus erbij kwam deed iedereen mee. Nét voordat ik de man nóg eens op zijn neus wou slaan kwamen er wachters aan. Ze haalden ons uit elkaar en grepen ons stevig vast. 'Weg, van het schip af!', riep er een. 'WAT! Nee', zei ik. Ik probeerde los te komen maar ik werd door 3 man vastgehouden.

Daar stonden we dan, aan de kant. En het schip vertrekt. Ik kijk Jack aan. Nog steeds hysterisch. Hij is helemaal bezweet en heeft tranen in zijn ogen. 'Jack?'. Zijn ogen keerden naar mij toe. Opeens houd een van de mannen een geweer tegen mijn voorhoofd. 'Nog wat te zeggen?'. Ik zag Chris in beweging komen maar ik maakte een stop-gebaar met mijn hand. De man haalt de trekker over...


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 22 aug 2010 - 9:23:
Wow. nu ben ik nieuwschierig. SNEL VERDER LEZEN!!!