Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 7 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:23

242

0

164



Chapter | 7 |

Jack POV.
'Jezus Christus', zegt Harry. 'Jack... heb jij dit gedaan?'. 'NEE, dit.. NEE', schreeuw ik. 'Jack rustig, hoe wist je dit?'. 'Ik weet het niet... I-ik... Ik zag het voor me, voor dat ik het wist stonden we weer bij die gast op de boot en speelde alles zich opnieuw af', zeg ik onrustig. 'Dit heb ik eens eerder gehoord', zei Nate. Iedereen keek hem aan. Nate grijpt zijn laptop en surft naar internet. Hij laat ons een internetartikel zien over 4 andere jongere die eens een voorspelling hebben gemaakt. 'Alex Browning, Kimberly Corman, Wendy Christensen en Nick O'Bannon', leest Nate voor. 'Ze hadden alle 4 een voorspelling die is uitgekomen. Ze zijn ontsnapt en beweerde dat De Dood achter hun aanzat. Vervolgens werden ze allemaal inclusief hun vrienden en andere die mee waren vermoord'. 'Dus... Een van hun kreeg een voorspelling...', Flynn keek op het scherm 'over een vliegtuig dat ging crashen, ze kregen een ruzie en Alex en nog een paar andere werden weg gestuurd'. 'Dat klopt', zegt Nate. 'Oke. Daarna explodeerde het vliegtuig ook echt en ze gingen daarna één voor één dood?'. Nate knikte. Het was stil. 'Bullshit!', grinnikte Flynn. 'Ze hebben gewoon van gekkigheid zelfmoord gepleegd'. Nate kijkt naar het scherm. 'Je hebt gelijk', hij klapt zijn laptop dicht 'Maar ik ga naar huis jongens', zegt hij. Iedereen ging naar huis en ik bleef achter, alleen. Ze namen afscheid en vertrokken. Ik ging maar TV kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.