Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Final Destination | Deadly boat. » Chapter | 8 |

Final Destination | Deadly boat.

18 aug 2010 - 13:23

309

2

181



Chapter | 8 |

Jack POV.

Ik keek naar de klok. De wijzer ging steeds naar voor en terug, naar voor en terug, naar voor en terug. 'KUT klok!', schreeuw ik. Het werkt me op de zenuwen.

Harry POV.
Ik zit in de woonkamer op de bank. Ik friemel met de pen die ik in mijn hand heb. Ik zie een schaduw in de spiegel voor me, snel kijk ik naar achter. Niks... Ik kijk naar de pen en zucht. Ik gooi het naar achter aangezien ik geen zin heb op te staan om de pen weg te leggen. De pen raakt de wijzer van de klok. De wijzer gaat naar voor en terug, naar voor en terug. Ik sta op en ga voor de klok staan. 'Klote klok'. Opeens springt de wijzer van de klok eruit en schiet in mijn nek. Snel trek ik de wijzer eruit en het bloed spuit tegen de muur. Ik hou mijn keel vast en voel mijn keel volstromen. Ik slik het steeds maar door. Paniekerig struimel ik door de kamer en grijp naar alles. Perongelijk stoot ik het bord om en vallen alle punaises en blaadjes ervan af. Ik trap op de punaises en val om op de grond. Ik voel ze daarna steken in mijn benen, rug en achterhoofd. Boven op het plafon zie ik de schaduw weer. Ik word afgeleid door de klok die staat te beven. De gouden beker die ik heb gewonnen beeft mee. Bovenop de beker zit een grote scherpe punt. Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Ik hoest bloed op. Dan valt de beker, de punt steekt in mijn voorhoofd. Het zit er nog niet diep in. 'AAAAAH, HELP!', schreeuw ik. Wanneer ik de beker uit mijn hoofd wil halen valt de klok erop. Ik voel de punt mijn hoofd doorboren.

Op de muur vormt het bloed een woord. 'Sorry'.


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 22 aug 2010 - 9:30:
Mag ik ook een Melding, GEWELDIG.


Torresss
Torresss zei op 20 aug 2010 - 14:07:
Snel verder! <3
Melding?