Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Invisible » *004

Invisible

19 aug 2010 - 15:37

182

0

234



*004

*tijdsprong: 1 maand

Melinda pov:
Ik was na het gesprek nogal in schok. De politie had de dader nog steeds niet gevonden en ik was onder tussen erg goed bevriend geraakt met Joe, Nick hield zich een beetje op een afstandje, hij hield me altijd goed in de gaten en keek me vaak wantrouwend aan, Met Kevin voelde ik me altijd broer en zus als ik wat nodig had kon ik altijd bij hem terecht. Zijn vrouw Danielle is ook super aardig tegen me want zij begrijpt mijn problemen het meest, Paul en Denise behandelden me precies als hun eigen dochter en tenslotte frankie, hij maakte m'n dag altijd iets vrolijker. Ik ben nog steeds niet over de dood van m'n ouders en zusje heen. Maar ik vergeet het vaak door alle leuke momenten hier. Ik ga ook al weer naar school, maar vrienden maken is hier erg moeilijk. Joe had me ook verteld van hun band The Jonas Brothers. Daarna wist ik ook waar mijn muzikale talent vandaan kwam, het zat dus in de familie, Maar ik heb het hun nog niet verteld.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.