Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sterren op het ijs - nieuwere versie - » deel 2

Sterren op het ijs - nieuwere versie -

18 aug 2010 - 16:22

379

0

251



deel 2

Het is net alsof mijn hersenen op stand-by staan. Ik kan niet meer denken.
Een schaatsprogramma op een Duitse zender.
Maar ik ken helemaal geen bekende in Duitsland, alhoewel dat Duits mijn beste vak was.
Ja, behalve dan daar dat groepje dat probeert Amerika te veroveren met die zanger met zijn raar kapsel, maar die heeft het denk ik te druk om aan zo’n programma’s mee te doen. Of is die niet zijn stem kwijt of zo?
Weet ik veel, ik ben nu niet bepaald iemand die altijd kijkt naar TV of boekjes leest, wat interesseert die mensen hun doen en laten mij nu? Niets…
Ja, nu even terug ter kwestie, zou ik daar aan mee doen?
Kan wel nog lachen worden, bekende mensen zien vallen op hun poep.
Nee, zo erg ben ik nu weer ook niet. Straks denken jullie de verkeerde dingen van mij..
Bwa waarom eigenlijk niet! Wat was dat nummer?

Als ik het nummer heb ingetypt gaat de piep over en krijg ik een Duitse aan de lijn. Waarom praat die nu Duits? Wat had ik gedacht? Dat ze Spaans sprak of zo?
Ik moet dringend iets doen aan mijn korte termijn geheugen!
En waarom praat ik nu in mezelf? I don’t know.
Het is juist, ik ben aan het bellen. Ik zou best eens luisteren zeker.
-Tuut tuut tuut … -
Nice, ze heeft al ingehaakt! Dat komt er van als je in je zelf babbelt en niet antwoord!
Domme Sietske toch!
Ik ga dan maar eens opnieuw bellen zeker.
De telefoon gaat - opnieuw - over en - opnieuw - antwoordt de Duitse:
”¯ Hallo bij ZDF met wie spreek ik ?”¯
“Hallo met Sietske Debode. Ik heb een brief gekregen om mee te doen aan het programma ‘Sterren op het ijs’”¯
“ En doet u mee?”¯
“Ja”¯
“ Oké, we willen u ten zeerste bedanken dat u mee doet. De eerste keer dat je moet komen, is voor kennis te maken met je partner en dat is op zesentwintig april, gaat dat voor u?”¯ Binnen drie dagen al! Die laten er ook geen gras overgroeien!
“ Ja dat gaat. Ik heb de komende maanden toch geen wedstrijden meer.”¯
“ Oké. Je moet je dan maar aanmelden aan het secretariaat en het adres staat op de brief.”¯
“Oké dat is goed.”¯
“Tot dan.”¯
“ Daag.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.