Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » A walk to remember. » Chapter 18.

A walk to remember.

18 aug 2010 - 17:23

491

0

217



Chapter 18.

Julin Steals

Uitgeput kwam ik weer thuis en gooide mijn handtasje op de bank en liet me op de bank vallen. Cesc sloot de deur en ging naast me zitten. Ik zucht en leunde tegen zijn schouder. 'Het was fantastisch om ze te ontmoeten.' zei ik. 'Ik weet.' zei Cesc, en ging met zijn hand door mijn blonde haren. 'Wat gaan we morgen doen?' vroeg ik. 'Misschien kan je met Kelsey en Kim afspreken?' stelde hij voor. 'Goed idee.' zei ik en zucht. 'Kom we gaan naar bed.' zei Cesc terwijl ik mijn high heels uit trok. Liep ik ook de trap op naar boven. De kamerdeur van Fernando was open en Fernando lag half verspreid over zijn bed. Ik lachte in mezelf en liet mijn jurk van me afzakken. Moe ging ik in bed liggen en sloeg de dekens om me heen. Paar minuten later voelde ik een arm rond mijn middel en een warme adem in mijn nek die me kusjes begon te geven. Ik draaide me om en keek in de stralende ogen van Cesc. 'Waarom lach je zo?' grinnik ik. 'Jij.' zei Cesc. 'Ben ik om te lachen?' vroeg ik spottend. 'Nee, nee. Ik.. Je bent zo mooi.' zucht hij. 'Dat heb je in het restaurant ook al laten zien.' grinnik ik. 'Weltrusten, beauty.' Hij kust mijn lippen en sloot zijn ogen, en daarna ik.

De volgende morgen waren Kim en Kelsey er. Kim met Pedro en Kelsey met Iker. En totaal onverwacht kwamen Jules en Ricardo ook. We zaten in de woonkamer van Cesc en Fernando en David kwam ook langs en ook Robin en Reina. We hadden het gezellig. De jongens met een biertje in hun handen en wij, de meiden met een glaasje wijn, en Kelsey? Die had geen zin in wijn dus wou ze water. Iker vond het al maar raar, normaal dronk ze altijd wijn op een gezellige dag zoals dit. Fernando zat te flikflooien met Alysse en de rest ook met hun vriendinnetjes. Cesc zette zijn bierfles op tafel en hief me omhoog aan mijn hand. Hij liep naar de keuken en kwam terug met een bigsmile. 'Yo go tiger!' riep David en Fernando joelde. 'Cesc?' vroeg ik. Hij pakt mijn hand en gaat op zijn hurken zitten. 'Lieve, lieve Julin. Je weet dat we al verloofd zijn. Maar dit keer wil ik je ook de ring geven. Ik hoop nog veel met je te genieten en ik hoop dat je nog lang bij me bent. Je bent het beste wat me ooit is overkomen, Julin. Ik beloof dat ik je altijd ga steunen, in goede en in slechte tijden. Dus hierbij wil ik ons verbinden, ik hou van je!' Hij pakte mijn hand en schoof de prachtige diamanten ring om mijn ringvinger. Een traan rolde over mijn wang van blijdschap. 'Ik ook van jou Cesc!' En ik viel hem in zijn armen. 'En misschien ook een kindje?' fluisterde hij in mijn oor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.